تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۶۹۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تأکید بر بهبود کمی و کیفی پارک‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی خوزستان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان نسبت به بهبود وضعیت مجتمع‌های بین‌راهی و نیز موضوعات امنیتی و اقتصادی در استان تاکید کرد.
  محمد خانچی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز استان که  باحضور  مدیرکل میراث‌فرهنگی استان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال به لطف خدا و با طبیعت خوبی که در استان شاهد آن هستیم، تعداد گردشگران نوروزی و راهیان نور افزایش بسیار چشمگیری داشته است و همه تمهیدات لازم هم اندیشیده شده است تا گردشگرانی که از سراسر کشور وارد خوزستان می‌شوند با خاطره‌ای خوش این استان را ترک کنند.تأکید بر بهبود کمی و کیفی پارک‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی خوزستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: از طرفی تمهیدات به‌گونه‌ای اندیشیده شده است تا هم‌استانی‌های خودمان نیز که در سطح استان و بین‌شهری تردد و از اماکن دیدنی و گردشگری دیدن می‌کنند هم خاطره خوبی در ذهن خود ثبت کنند.

او ادامه داد: باتوجه به تعطیلات پیش‌رو و این‌که روزهای آینده پیک بازگشت گردشگران و مسافران به استان‌ها و شهرهای خودشان است، لازم بود که تمهیدات لازم اندیشده شود که در این راستا جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز استان را باحضور دستگاه‌های اجرایی متعدد اعم از امدادی و خدمات‌رسان تشکیل و هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا به یاری خدا در چند روز آینده نیز کمبودی در خدمات‌رسانی به گردشگران نداشته باشیم.

خانچی خطاب به کمیته‌های عضو ستاد تأکید کرد: برای روزهای آینده مجتمع‌های بین راهی و پارک‌ها از لحاظ کمی، کیفی و بهداشتی وضعیت به نسبت بهتری داشته باشند و در موضوعات امنیتی و اقتصادی نیز شرایط پایدار باشد و کمبودی در سطح بازار طی چند روز آینده نداشته باشیم.

او با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حجم تردد بین شهری در ایام نوروز در خوزستان، بر رفع نقاط بحرانی جاده‌ها و معابر شهری نیز تأکید و در این خصوص بیان کرد: مصوبات شورای ترافیک، باید در اسرع وقت و به‌طور کامل انجام گیرد؛ دستگاه‌های مربوط، مکلف به انجام آن براساس برنامه زمان‌بندی شورای ترافیک هستند و هرگونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان در پایان با اشاره به شرایط بارانی افزود: این موضوع، حجم و سطح کار را دشوارتر می‌کند و برای این مورد هم باید آماده باشیم. مقدمات لازم برای شرایط بحرانی، از سوی دستگاه‌های امدادرسان باید لحاظ شود تا در شرایط یادشده غافلگیر نشویم.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار