تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۶۹۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان: دشمنان به دنبال تفرقه بین مردم و مسئولان هستند
 استاندار خوزستان گفت: یکی از هدفگذاری های دشمنان نظام جمهوری اسلامی، ایجاد فاصله و جدایی بین مسئولان و مردم است.

 علی اکبر حسینی محراب دوشنبه در نشست با مدیران خوزستان، بیان کرد: همچنانکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور از جنس مردم هستند و از اشرافیت پرهیز می کنند سبک زندگی ما مسئولان هم باید متناسب با مردم باشد.

وی با اشاره به شعار امسال بیان کرد: یکی از برنامه های مهم امسال باید موضوع مهار تورم و رشد تولید باشد که مقام معظم رهبری در این خصوص رهنمودهای جامع و کاملی را ارایه داده اند.

وی افزود: دشمن در سال های گذشته تلاش کرده به صنایع مادر کشور شامل نفت، پتروشیمی، فولاد و دیگر صنایع بزرگ استان ضربه بزند که باید این دسیسه های دشمن را با پیشرفت، توسعه، کارایی و اشتغال خنثی کنیم.

حسینی محراب بیان کرد: صهیونیسم عمده فضای مجازی و رسانه های دنیا را در اختیار دارد، دشمن با کارزار مسموم فرهنگی تلاش می کند بر روی نسل جوان تاثیر مخرب بگذارد بر این اساس باید در مقابل عملیات روانی دشمن آمادگی و مقابله لازم را داشته باشیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان دارای میراث فرهنگی و تاریخی غنی و کهن است و باید از این ظرفیت برای شناساندن فرهنگ ایرانی اسلامی به جوانان استفاده کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به دیگر دسیسه های دشمن برای ضربه زدن به نظام افزود: ایجاد مانع در سرمایه گذاری از دیگر فتنه های دشمن بوده که لازم است مسئولان از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران حمایت جدی داشته باشیم؛ هر مدیری باید چند مشکل اصلی استان را سرلوحه کار خود قرار داده و رفع کند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه صنایع باید در مصرف آب بهینه عمل کنند، افزود: پتروشیمی باید برنامه ریزی زمانبندی شده برای به صفر رساندن برداشت آب از کارون و شیرین سازی آب دریا را انجام دهد و شرکت های فولادی هم باید برای استفاده بیشتر از پساب اقدام کنند، علاوه بر این جمع آوری فلرهای نفتی باید در دستور کار باشد.

حسینی محراب بیان کرد: توصیه بعدی نیز که مورد تاکید رئیس جمهور بوده کار جهادی است و این مستلزم فعالیت و حضور میدانی مدیران بوده و باید نهضت خدمت رسانی در حوزه های مختلف راه اندازی شود.

حسینی محراب اظهار داشت: گروه های جهادی ظرفیت خوبی در خدمت رسانی به مردم دارند و باید از آنها حمایت لازم صورت گیرد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت مناطق آزاد باید بیش از پیش از نظر امور بانکی، بورس، واردات، صادرات و دستیابی بیشتر به بازار عراق مورد توجه باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار