تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۶۹۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۳۰ درصدی حجم تردد بین شهری در جاده های خوزستان
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حجم تردد بین شهری در جاده های خوزستان، بر رفع نقاط بحرانی جاده‌ها و معابر شهری استان تاکید کرد.

 محمد خانچی روز دوشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز استان که در محل استانداری برگزار شد اظهارکرد: خوشبختانه امسال تعداد گردشگران نوروزی و راهیان نور افزایش بسیار چشمگیری داشته و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده تا گردشگرانی که از سراسر کشور وارد خوزستان می‌شوند با خاطره‌ای خوش این استان را ترک کنند.

وی افزود: باتوجه به تعطیلات پیش‌رو و پیک بازگشت گردشگران و مسافران به استان‌ها و شهرهای خودشان، باید تمهیدات و هماهنگی های لازم در نظر گرفته شود تا در چند روز آینده نیز کمبودی در خدمات‌رسانی به گردشگران نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان خطاب به اعضای ستاد گفت: برای روزهای آینده مجتمع‌های بین راهی و پارک‌ها باید از لحاظ کمی، کیفی و بهداشتی وضعیت مناسب تری داشته باشند همچنین به لحاظ امنیتی و اقتصادی شرایط پایدار و کمبودی در سطح بازار طی چند روز آینده نداشته باشیم.

وی با اشاره به حجم تردد بین شهری در ایام نوروز در استان خوزستان افزود: مصوبات شورای ترافیک، باید در اسرع وقت و به‌طور کامل توسط دستگاه های مربوطه اجرایی شود و هرگونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.

خانچی با اشاره به شرایط جوی استان خوزستان در روزهای آینده و آمادگی کامل دستگاه های امدادرسان گفت: مقدمات لازم برای شرایط بحرانی، از سوی دستگاه‌های امدادرسان باید لحاظ شود تا غافلگیر نشویم.

جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۲۲ پایگاه امداد بین جاده‌ای و ۱۵ پست موقت امداد و نجات در قالب طرح نوروزی توسط هلال احمر در استان خوزستان راه اندازی شده است.

۶۷۲ امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی این‌جمعیت در استان فعال هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار