تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۶۹۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار بازدید از جاذبه های گردشگری خوزستان
  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، قدیمی و مذهبی گردشگری استان ثبت شده است.

محمدحسین ارسطوزاده اظهارکرد: همچنین حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور به استان سفر کرده اند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های دریایی استان افزود: امسال در بندر ماهشهر، مجتمع بندری امام‌خمینی، سربندر، بندر خرمشهر و هندیجان گردشگری دریائی دایر شده است.

بازدید بیش از ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری دریایی خوزستان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان به تشکیل ۲ کمیته گردشگری دریایی و رودخانه ای در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در گذشته به خوبی از این ظرفیت استفاده نمی شد اما امسال به‌صورت ویژه به این موضوع پرداخته شده است به گونه ای که در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از این نوع جاذبه در سطح خوزستان بازدید داشته‌اند.

بیش از ۱۰۰ هزار نفر از سدهای خوزستان بازدید کرده اند

ارسطوزاده افزود: یکی دیگر از جاذبه های گردشگری استان، بازدید از سدها بوده که تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر از سدهای استان بازدید کرده اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان گفت: امسال به منظور ارتباط گیری گردشگران نوروزی، علاوه بر شماره تلفن سامانه ملی سفر (۰۹۶۲۹)، سامانه استانی سفر به شماره ۰۶۱۳۶۰۳۵ را نیز راه اندازی کردیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار