تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۶۹۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور ۱۱ خوزستانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان
  رییس هیات کشتی خوزستان گفت: ۱۱ کشتی گیر خوزستانی با صلاحیت کادر فنی به اردوی تیم ‌ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شدند تا شانس حضور در مسابقات بین المللی را داشته باشند.

رمضان جمالپور  اظهار داشت: علی احمدی وفا، محمد حاجیوند فتحی، رامین احمدی، رضا قیطاسی، احمدرضا محسن نژاد، اهورا بویری، حجت رضایی، علیرضا عبدولی، محمدامین حسینی، میثم شاکری و ابوالفضل پایدار کشتی گیران خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه فرنگی کاران خوزستانی جزو برترین های ایران هستند افزود: هر ۱۱ کشتی گیر استان مستحق پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند و با شایستگی هر چه تمام می توانند پرچم ایران را در میادین مختلف بین المللی به اهتزاز درآورند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: ملک محمد بویری و آرین قاسمی به عنوان مربی و سید فرشید فرزان به عنوان ماساژور در این اردو حضور دارند که تجربیات خود را به کشتی گیران منتقل می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان از روز هشتم فروردین ماه به مدت ۱۱ روز در تهران برگزار خواهد شد افزود: کشتی گیران استان از شانس بالایی برای عضویت در تیم ملی برخوردار هستند.

حضور ۹ فرنگی کار خوزستانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان

جمالپور در ادامه به حضور ۹ فرنگی کار خوزستانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، ایمان محمدی، امین کاویانی نژاد، علیرضا مهمدی، محمد امین احمدپور، سعید کریمی زاده، حامد عبدولی و امین میرزازاده کشتی گیران دعوت شده به تیم ملی هستند همچنین فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی از خوزستان در کنار کشتی گیران حضور دارد.

وی با بیان اینکه خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران محسوب می شود و نقش مهمی در سبد مدالی ایران دارد، گفت: یکی از اولویت های ما فعالیت در رده سنی پایه بوده و تلاش می کنیم بیش از پیش استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار