تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۶۹۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس فوتبال خوزستان دکان کاسبی باز کرده‌اند!

مدارس فوتبال خوزستان دکان کاسبی باز کرده‌اند!

  یک مربی فوتبال می گوید تیم ها و مدارس فوتبال خوزستان فقط به دنبال درآمدزایی هستند و دکان کاسبی باز کردند.

کریم شریفی در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا با اشاره به وضعیت باشگاه فولاد، اظهارکرد: فولاد با این همه امکانات باید صادرکننده بازیکن باشد، البته در صورتی که به آکادمی خود توجه بیشتری داشته باشد و امکانات لازم را دراختیار آکادمی قرار دهد.   

فولاد در چه صورتی مجددا بازیکن صادر می‌کند؟

وی همچنین درباره علیرضا منصوریان، گفت: در حال حاضر منصوریان سرمربی تیم فولاد است و باید از او حمایت کرد تا در بازی های آینده این تیم نتایج خوبی بگیرد زیرا فولاد نماینده خوزستان است و نیاز به حمایت اهالی فوتبال استان دارد. اما در مجموع معتقدم فولاد باید به دنبال یک مربی کارکشته و طراز اول خارجی باشد که مثل گذشته شاهد خروجی بازیکن و جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی استان باشیم.

نبود مدیریت کلان از دلایل هدایت تیم‌های نفتی خوزستان به سوی سقوط

این مربی فوتبال دریاره دو تیم نفتی خوزستان که شرایط خوبی در جدول ندارند نیز عنوان کرد: هر دو تیم قربانی مدیران ضعیف  شدند و در شروع فصل خوب بسته نشدند؛ تعویض پیاپی مدیران و مربیان و آوردن بازیکنان درجه ۲ و ۳ بلای جان این تیم ها شد. نبود مدیریت کلان هم این تیم ها را به سوی سقوط هدایت کرد. مسئولان استانی توجهی به خواسته هواداران و مردم فهیم آبادان و مسجدسلیمان که زندگی شان فوتبال و این دو تیم است نکردند و آن ها را رهاکردند و اکنون نیز سرنوشت این دو تیم سقوط به لیگ یک و باعث تاسف است. 

باید از پورموسوی حمایت کرد

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استقلال خوزستان در لیگ یک، خاطر نشان کرد: استقلال خوزستان با پورموسوی مدعی صعود به لیگ برتر است و باید اهالی فوتبال استان از این مربی بومی حمایت کنند زیرا او هم کاردان است و هم اخلاق مدار و فرزند خوزستان است.

شریفی با بیان این که استقلال ملاثانی با مشکلات مالی مواجه بوده و رها شده است، افزود: مسئولان باید به این تیم نگاه ویژه ای داشته باشند و آن را حمایت کنند.

نبود مربیان کاردان بلای جان فوتبال پایه خوزستان

وی همچنین با بیان این که در فوتبال پایه نباید فقط به فکر قهرمانی بود، ادامه داد: ولی در فوتبال پایه استان خوزستان همه به دنبال قهرمانی هستند و با حواشی و ناسالم سازی و به هرقیمتی می خواهند به قهرمانی برسند. در حالی که در فوتبال دنیا در بخش پایه استعدادیابی و استعدادسازی شعار آن ها است و نتیجه و قهرمانی در فوتبال پایه برای آن ها هیچ اهمیتی ندارد. بازیکن سازی و خروجی کار باید راس امور باشد که متاسفانه فوتبال استان ما در عرصه باشگاهی خروجی بازیکن ندارد که باعث تاسف است چون تیم ها و مدارس فوتبال خوزستان ما فقط به دنبال درآمدزایی هستند و دکان کاسبی باز کردند. نبود مربیان کاردان نیز بلای جان فوتبال پایه استان شده است.

هیات فوتبال مانع فعالیت مدارس بدون مجوز شود

این مربی فوتبال گفت: امیدوارم با آمدن آقای سیروس ناظر به عنوان رییس کمیته استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان که خودش از جنس فوتبال است شاهد شکوفایی فوتبال استان باشیم. سال گذشته در بندرامام و اهواز استعدادیابی از رده های سنی ۹ تا ۱۲ توسط استعدادیابان برتر استان صورت گرفت که باعث شور و شوق بسیاری در جامعه فوتبال و بازیکنان این رده در خوزستان شد. امیدوارم هیات فوتبال مانع فعالیت مدارس بدون مجوز و مربیان فاقد کارت مربیگری شود تا شاهد سالم سازی فوتبال استان باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار