تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۶۹۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰۰ تن مرغ گرم در خوزستان توزیع می‌شود
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان می‌گوید: امروز حدود ۲۰۰ تن مرغ گرم با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان وارد بازار می‌شود.
 نعمت اله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی بر اساس قانون مرجع رسیدگی به تخلفات حوزه‌های کالا  و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز است و روسای شعب این اداره کل در  مقام رسیدگی کننده یا قاضی رسیدگی به پرونده‌هایی هستند که دستگاه‌های نظارتی از جمله سازان صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق و بسیج اصناف نیروی انتظامی، مرزبانی، درابانی  و ... تشکیل می‌دهد

او ادامه داد: در بحث نظارت برای حمایت هرچه بیشتر از مردم همواره در کنترل و تنظیم بازار حضور مضاعف داشتیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از  آغاز گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی از هشتم اسفندماه ۱۴۰۱  خبر داد و گفت: این گشت‌ها تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد.

آقای بیرانوندی با بیان اینکه از هشتم  اسفند ماه تاکنون ۴۱۳ نوبت اکیپ مشترک نظارتی تشکیل شد، افزود:  در این مدت  از  ۲ هزار و  ۲۴۲ بازرسی  بعمل آمده، ۶۵۹ واحد متخلف شناسایی شده  و ۲۲۲ واحد به  پراخت جریمه ۱۰۶ میلیارد تومانی محکوم شدند.

او با اشاره به اینکه احتکار‌هایی از جمله برنج، لاستیک و مرغ را داشتیم، ادامه داد: امشب شعب سیار تعزیرات حکومتی در رامهرمز، مسجد سلیمان  و ۲ شعبه در ۲ کشتارگاه اهواز و دزفول بر فرآیند کشتار نظارت می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان  می‌گوید: امروز حدود ۲۰۰ تن مرغ گرم با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان  وارد بازار می‌شود بالاتر از این قیمت گران فروشی محسوب می‌شود و دستگاه‌های نظارتی  باید برای متخلفان تشکیل پرونده داده و به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

به گفته نعمت اله بیرانوندی امروز نیز ۱۰۰ تن مرغ منجمد جهت تنظیم بازار توزیع شد.

او با بیان اینکه در سال پیش رو که سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شد تکلیف ما را چند برابر می‌کند، گفت: تعزیرات  حکومتی با تمام توان علاوه بر وظیفه رسیدگی تلاش می‌کند  مردم در تامین نیازمندی‌های خود دچار مشکل نشوند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان ادمه داد: تا چهارم اردیبهشت گشت‌های تعزیرات حتی در روز‌های تعطیل رسمی آماده هستند تا در کنار سایر دستگاه‌های نظارتی  به هرنقطه‌ای استان که لازم باشد اعزام شوند  و رسیدگی را در محل انجام دهند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار