تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۶۹۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴ مصدوم و یک کشته در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خوزستان
 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان گفت: چهار حادثه در شبانه روز گذشته در استان رخ داد که در این حوادث ۱۴ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

 عارف شرهانی روز جمعه با اشاره به حوادث رخ داده در ۲۴ ساعت گذشته در استان و امدادرسانی از سوی این مرکز افزود: خانمی ۳۲ ساله به دلیل شدت خونریزی بعد از زایمان توسط بالگرد اورژانس هوایی اهواز از روستای سبزی ایذه به بیمارستان شهدای این شهرستان برای درمان منتقل شد.

وی ادامه داد: بر اثر واژگونی یک خودرو ۲۰۶ در کمربندی شیبان به سمت پلیس راه اندیمشک نیز پنج خانم مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

شرهانی گفت: در مسیر مسجد سلیمان به سمت لالی نیز ۲ دستگاه پژو پارس و موتور با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز سه نفر مصدوم و به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجد سلیمان انتقال داده شدند.

وی افزود: ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید نیز در محور اندیمشک به پلدختر با یکدیگر تصادف کردند که در این حادثه پنج نفر مصدوم و یک مرد ۳۷ ساله جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان اظهار کرد: مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک منتقل شدند.

رییس پلیس راه خوزستان از مسافران و مردم استان درخواست کرد هنگام رانندگی به نکات ایمنی توجه داشته باشند و از رانندگی در هنگام خواب آلودگی که بیشترین عامل تصادف است، خودداری کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار