تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۲۶۹۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکان اضطراری ۵۰۰ مسافر نوروزی در خوزستان
سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۵۰۰ مسافر نوروزی اسکان اضطراری داده شده‌اند.

  محمد بزاز زاده ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۲ فروردین ماه سال جاری در پایگاه‌های امدادی، خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی و درمانگاه‌های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور و… به مسافران ارائه شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در این مدت ۴۹۶ مسافر نوروزی با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه اسکان اضطراری داده شده و از خدمات امدادی جمعیت بهره مند شده‌اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: اعضای جوان این جمعیت به ۱۲ هزار و ۶۹۰ میهمان ارائه خدمت کرده‌اند؛ همچنین چهار هزار و ۶۹۵ کودک با حضور در فضاهای دوستدار کودک، آموزش‌های امدادی را فرا گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی استان و وقوع حوادث گوناگون در آن ادامه داد: بیش از ۱۶ هزار و ۳۲۶ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که از این تعداد، ۴۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به استقرار درمانگاه‌های موقت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان در یادمان‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۸۳ نفر با مراجعه به این مراکز از خدمات درمانی هلال‌احمر بهره مند شده‌اند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار