تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۶۹۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید معاون اول رئیس جمهور از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول
 محمد مخبر معاون اول رییس جمهور روز پنجشنبه از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یازهرا(س) دزفول بازدید کرد.

 محمد مخبر روز پنجشنبه از بخش های مختلف بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول دیدن کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه عمرانی قرار گرفت.

وی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص ساخت این بیمارستان قدردانی‌کرد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان، برخورداری منطقه از تخت های بیمارستانی رشد چشم گیری خواهد داشت.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان‌کرد: این پروژه به عنوان یکی از اولویت های درمانی دولت سیزدهم در منطقه محسوب می شود که می تواند خدمات مطلوبی به مردم ارائه کند.

به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه گفت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یا زهرا(س) در هفت طبقه احداث شده و دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گفته علیرضا خسروپناه، تکمیل این بیمارستان نیازمند حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی افزود: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یازهرای دزفول مهمترین پروژه شمال خوزستان است که با بهره‌برداری از آن و اشتغال یکهزار نفری، تاثیر بسزایی در شرایط اجتماعی منطقه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این بیمارستان قابلیت ارتقا به ۵۰۰ تخت را دارد، ادامه‌داد: مجوز بیمارستان یا زهرا در سال ۱۳۹۵ اخذ و ساخت این بیمارستان بزرگ از سال ۱۳۹۶ آغاز شد که اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

خسروپناه گفت: تاکنون برای ساخت این بیمارستان حدود ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه تامین تجهیزات و نیروی انسانی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول برعهده وزارت بهداشت است، افزود: جذب ۲هزار میلیارد ریال طی امسال برای این بیمارستان هدف گذاری شده بود که تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جذب شده است.

وی افزود: ۷۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات نفت اختصاص یافته که تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال آن واریز شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار