تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۶۹۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۴ مصدوم و یک کشته در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان
 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان گفت: ۲۴ نفر در ۶ حادثه رانندگی در خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

 عارف شرهانی روز پنجشنبه با اشاره به حوادث رخ داده در جاده‌های استان طی شبانه روز گذشته بیان کرد: این حوادث شامل برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و وانت پیکان در مسیر لالی به اندیکا بوده که مصدومان به بیمارستان امید لالی منتقل شدند.

وی افزود: همچنین در حادثه ای دیگر در مسیر ماهشهر به اهواز یک دستگاه پژو ۴۰۵ واژگون شد و ۲ دستگاه خودروی پراید و سمند با یکدیگر برخورد کردند که مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان گفت: همچنین در همین مدت یک دستگاه خودروی پژو در مسیر امیدیه به دیلم واژگون شد که مصدومان به بیمارستان امام رضا (ع) و ایرانپور شهرستان امیدیه منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه ای دیگر یک دستگاه پژو ۲۰۶ در مسیر شیبان واژگون شد که مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند؛ در یک تصادف زنجیره ای در منطقه برومی اهواز نیز که یک نفر جان خود را از دست داد مصدومان به بیمارستان‌های گلستان و امیر المومنین اهواز منتقل شدند.

شرهانی اظهارکرد: ۲ دستگاه سمند و تویوتا نیز در مسیر رامشیر به رامهرمز با یکدیگر برخورد کردند که تعداد مصدومان و یا فوتی‌ها مشخص نیست.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار