تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۶۹۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجتمع بندری امام خمینی(ره) پذیرای ۱۰ هزار مسافر نوروزی از سراسر کشور
 مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به فعالیت یک فروند کشتی تفریحی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) گفت: این بندر از ابتدای نوروز تاکنون پذیرای ۱۰ هزار گردشگر از سراسر کشور بوده است.

بهروز آقایی چهارشنبه با حضور در ستاد خدمات سفر مجتمع بندری امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در ۲ روز گذشته از ایام نورو ۹ هزار و ۸۸۰ مسافر وارد این مجتمع بزرگ تجاری شدند.

وی ادامه داد: در جریان حضور این تعداد گردشگر نوروزی در مجتمع بزرگ تجاری بندر امام، چهار هزار و ۸۸۰ نفر به وسیله کشتی تفریحی در آبراه خورموسی تردد و از تاسیسات بندری و جاذبه‌های دریایی منطقه دیدن کردند.

وی ادامه‌داد: همچنین در این مدت بیش از ٢ هزار و ۵٠٠ دستگاه خودرو حامل این تعداد مسافر نوروزی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تردد داشته‌اند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح‌کرد: در بدو ورود بازدید کنندگان، ستاد خدمات سفر مجتمع بندری امام خمینی(ره) علاوه بر ارائه خدمات رفاهی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوعات گردشگری پرداخته است.

آقایی اضافه‌کرد: همچنین در اسکله بحرکان شهرستان هندیجان 2 فروند شناور تجاری مجهز به وسایل امداد و نجات با استقرار غریق نجات و در رودخانه زهره نیز یک فروند شناور صیادی با تجهیزات کامل ایمنی به طور مستمر خدمات ایمن گردشگری را تا پایان ایام تعطیلات به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، بنادر سجافی و شادگان در ایام نوروز نیز آماده پذیرایی از مسافران جهت بازدید از اسکله ها، تاسیسات و تجهیزات بندری و دریایی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار