تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۶۹۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح میزبانی همدلی توسط بهزیستی خوزستان
  مدیر کل بهزیستی خوزستان از اجرای طرح میزبانی همدلی در سراسر استان و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

 مهران کریمیان گفت: اجرای طرح میزبانی همدلی در نوروز ۱۴۰۲ از سوی بهزیستی کشور ابلاغ شد و بر همین اساس از ۲۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با تلاش و مشارکت کارکنان بخش دولتی و غیردولتی بهزیستی خوزستان همزمان با سراسر کشور درحال اجر است.

وی افزود: در قالب این طرح، گشت سیار اورژانس و گروه کاهش آسیب در مبادی ورودی شهرهای استان، مناطق راهیان نور و میادین و پارک‌های شهر مستقرهستند و ضمن استقبال از مسافران نوروزی، خدمات و برنامه‌های سازمان در حوزه‌های مختلف را به مردم معرفی می‌کنند.

کریمیان می‌گوید: همچنین در صورت نیاز مسافران نوروزی و مردم به خدمات تخصصی و کاهش آسیب، کارهای لازم از سوی نیروهای تخصصی بهزیستی ارائه خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان با اشاره به حضور مردم از سراسر کشور در مناطق راهیان نور استان، ادامه داد: همکاران بهزیستی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شوش، سوسنگرد و... باحضور در این مناطق و همدلی و راهنمایی هموطنان آگاهسازی و اطلاع رسانی لازم در زمینه مشارکت‌های مردمی و مردم سازی سازمان فعالیت‌های سازمان را ارائه می‌دهند.

اورژانس اجتماعی یک برنامه مداخله‌ای با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که خدمات خود را از طریق خط تلفن ۱۲۳، تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی ارایه می‌دهد و در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی مداخله می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار