تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۲۶۹۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظرفیت سدهای استان خوزستان پر شد
 استاندار خوزستان گفت: ظرفیت تمام سدهای استان خوزستان به جز سد کرخه پر شده است.

 ،  علی اکبر حسینی محراب امروز در آئین بهره برداری از بخش اول فاز دو پالایشگاه نفت آبادان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: این پالایشگاه توسط نیروهای داخلی توانمند ساخته شده و نماد و نمایشگاه دائمی از شایستگی فرزندان ملت است. با تکمیل مراحل بعدی الگویی برای کشورهای نفتی و چراغی برای صادرات خدمات مهندسی و صنعت نفت خواهد بود.

وی افزود: این پروژه یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است که مردم از مواهب آن بهره مند شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات دولت در استان طرح آب غدیر بود که بیش از دو میلیون نفر را تحت پوشش قرار داد گفت: بزرگترین کاری که بعد از انقلاب در بخش آب شرب صورت گرفته همین طرح بوده است.

حسین محراب اظهار داشت: در حوزه فاضلاب کار بزرگی شروع شده و جای تشکر از وزیر نفت دارد که شجاعانه وارد میدان شدند و در قالب مسئولیت های اجتماعی هفت هزار میلیارد تومان برای استان در نظر گرفتند. همچنین برای آلایندگی نیز 5 هزار میلیارد تومان در اختیار شهرداری ها قرار دادیم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از دیگر خدمات دولت بیمه سلامت است که بخش بزرگی از مشکلات حوزه سلامت را مرتفع نموده همچنین کاهش و مهار کرونا نیز از جمله موفقیت های استان بود.

حسینی محراب یادآور شد: امسال بیش از یک و نیم میلیون زائر اربعین حسینی از خوزستان عبور کردند که پذیرایی از آنها توسط مردم استان انجام شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه لطف الهی شامل استان شد و با بارش های رحمت الهی ظرفیت همه سدهای استان به جز سد کرخه پر شد؛ ما طرح کشاورزی را به صورت جدی در دستور کار داریم و در سفر بعدی هیئت دولت در این خصوص گزارشی ارائه خواهد شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: یکی از برنامه های استان ایجاد خوشه های صنعتی در روستاهای استان است و امیدواریم بتوانیم در این راستا برای اشتغال و توسعه تجارت خارجی و گردشگری گام های موثری برداریم.

استاندار خوزستان در پایان گفت: درخواستی که از طرف مردم آبادان و مسجدسلیمان مطرح است در خصوص تیم های نفتی است که دچار مشکل مالی شدند و برای حل مشکلات این دو تیم درخواست کمک دارند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار