تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۶۸۸۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان به جمع شرکت های دانش بنیان کشور پیوست


مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان از پیوستن این شرکت به لیست شرکت های دانش بنیان کشور خبر داد.

سید مهران اسدی ضمن تبریک به همه همکاران تلاشگر بیان کرد: با ارائه شرح خدمات تخصصی این شرکت و پس از بررسی توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان، شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان با کسب امتیاز نوع ۲ تولیدی، به لیست شرکت های دانش بنیان کشور پیوست.
وی افزود: این شرکت با تکیه بر تجارب ۵۰ ساله در تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی کشور با ارتقای سطح کیفی نگهداشت و نوآوری هایی در عیب یابی، تعمیر، تست و راه اندازی در قطع وابستگی کشور به شرکت های خارجی، نقش بسزایی را ایفا کرده است.
اسدی تصریح کرد: در حال حاضر با عضویت در پارک علم و فن آوری خوزستان و مرکز رشد دانشگاه شهید چمران با استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه و نیروهای نخبه دانشگاهی توانسته ایم در دسته فناوری برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم های خودکار شرکت های دانش بنیان کشور افزوده شویم.
وی گفت: در سال های اخیر با حمایت های سازمان آب و برق خوزستان و تلاش همکاران متخصص و تلاشگر، نیازهای تخصصی نگهداشت و بهینه سازی نیروگاه های برق آبی کشور را بدون حضور شرکت ها و سوپروایزرهای خارجی مرتفع کرده ایم.



:
:
:
آخرین اخبار