تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۶۶۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)
 یخچال ماشین یکی از انواع سردخانه های صنعتی می باشد، که شما می توانید برای جا به جایی و پخش انواع مواد غذایی از کارخانه های تولید محصولات غذایی مورد نیاز افراد از انواع یخچال ماشین استفاده کنید. نوع ماشین انتخابی که برای حمل و نقل انتخاب می شود، با توجه به حجم و میزان بار شما تعیین می شود. محصولاتی که شما می توانید به واسطه ی استفاده از سردخانه ماشین جا به جا کنید، شامل انواع مواد غذایی، محصولات پروتئینی، دارویی، میوه، سبزیجات، لبنیات، بستنی و... می باشد. اتاق یخچالی که برای جا به جا کردن مواد غذایی در نظر گرفته می شود، متشکل از بخش هایی مانند اتاق یخچالی، درب سردخانه، تجهیزات جانبی، کمپرسور، اواپراتور، کندانسور و... می باشد. تمام این اجزای نام برده شده با توجه به کارایی و کاربردی که دارند، کمک می کنند، تا سرما و برودت لازم برای جلوگیری از فاسد شدن محصولات در محیط داخلی سردخانه خودرو ایجاد شود.

راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)

سوالی که ممکن است، در ذهن برخی از افراد به وجود بیاید، این است، که آیا این اتاق یخچالی می تواند از خراب شدن مواد غذایی مد نظر شما جلوگیری کند. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که اگر در طراحی و ساخت یخچال کانتینردار از قطعات و متریال با کیفیت و مرغوب استفاده نشود، نمی تواند سرمای مورد نیاز را ایجاد کند، و مانند این است، که محصولات مد نظر شما در دمای معمولی قرار گرفته اند، و به خاطر حساسیتی که به دما دارند، دیگر قابل استفاده نخواهند بود. موضوع دیگری که می تواند در این مورد تأثیر بسیار زیادی داشته باشد، نوع عایق بندی یخچال می باشد، استفاده کردن از عایق بندی مناسب (پلی یورتان) با دانسیته 40 به ضخامت کف کمک می کند، تا سرما و برودت مورد نیاز در تمام بخش های داخلی اتاقک سردخانه در جریان باشد.

راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)

طراحی و ساخت سردخانه ماشین

تولید کنندگانی که زمینه ی طراحی و تولید سردخانه ماشین در حال فعالیت هستند، با کارگیری قطعات مختلفی اعم از درب صنعتی سردخانه، تجهیزات جانبی سردخانه، چیلر، اواپراتور، کندانسور و کابین یخچالی خودرو به طراحی و تولید سردخانه ماشین می پردازند، و بعد از طراحی آن برای نصب یخچال ماشین می توانید وسیله ی نقلیه ی خود را که می تواند وانت، نیسان، کامیون و... باشد، را به کارخانه ی مد نظر تولیدکنندگان ببرید. نکته ی مهمی که در مورد این سردخانه ها وجود دارد، این است، در صورتی که تمام استانداردهای مورد نیاز برای ساخت در نظر گرفته نشود، نمی تواند دما را حفظ کند، و محصولات قرار داده شده در داخل اتاقک یخچالی فاسد خواهند شد. استفاده کردن از عایق بندی مناسب هم می تواند کمک کند، تا شما دیگر نگران موضوع سرمای یخچال نباشید. برای این که بتوانید بدون هیچ مشکلی نسبت به خرید سردخانه ماشین اقدام کنید، می تواند خرید خود را از صنایع برودتی سردین کالا انجام دهید، تا با مشکل خاصی رو به رو نشوید، و بتوانید سردخانه ی مد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید. این گروه تولیدی برای جلب رضایت مشتریان خود از بهترین تیم طراحی و تولید انواع سردخانه های ماشین استفاده می کند، تا بتواند محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت ها به دست مشتریان خود برساند.

راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)

در یک دسته بندی کلی سردخانه های ماشین را به دو دسته ی سبک و نیمه سنگین تقسیم می شوند، و شما می توانید با توجه به نیاز خود مدل تک درب و دو درب آن را انتخاب کنید. در مورد یراق آلات انتخاب شده برای طراحی هم باید بگوییم، که نوع یراق آلات با توجه به بودجه ای که شما برای خرید سردخانه های ماشین در نظر گرفته اید، می تواند از نوع استیل و یا جنس گالوانیزه باشد. در مورد نحوه ی نصب سردخانه ماشین هم نیاز نیست، نگران باشید، چون تمام مراحل نصب در کارخانه ی سازنده یخچال ها انجام می شود، و تنظیمات مربوط به آن در کارخانه انجام می شود. با توجه به نوع کمپرسور و یونولیت سرد کننده ماشین های یخچال دار می توانند در هنگام حرکت و یا حتی هنگام سکون از دمای تنظیم شده ی یخچال استفاده کنند. برخی از انواع سردکننده می توانند از نیروی محرکه ماشین جهت ایجاد برودت مورد نیاز مواد غذایی استفاده کنند. برخی از کمپرسورهایی که برای این ماشین ها در نظر گرفته شده است، حتی زمانی که ماشین خاموش می توانند با استفاده از برق شهری سرمای مورد نیاز را تولید و آن را تنظیم و کنترل کنند. پس این موضوع کمک می کند، تا مواد غذایی در شرایطی کاملاً سالم و با کیفیت نگهداری شوند، قدرت این کمپرسورها بسته به ابعاد محفظه و نوع ماشین هایی که محفظه های برودتی روی آن ها نصب می شوند، متغیر خواهد بود.

راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)

قیمت سردخانه ماشین

قیمت یخچال ماشین با توجه به نوساناتی که در زمینه ی خرید قطعات و مواد اولیه وجود دارد، باعث می شود، تا نتوانیم قیمت ثابتی برای سردخانه خودرو در نظر بگیریم. از دیگری فاکتورهایی که می توانند در تعیین قیمت تأثیرگذار باشند، می توان به اندازه و سایز کابین، نوع چیلر، جنس بدنه، نوع موتور و قدرت موتور، نوع یراق آلات انتخابی برای تولید و... اشاره کرد.

برای این که بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید، در ادامه به معرفی انواع یخچال ماشین می پردازیم، تا شما بتوانید یخچال متناسب با وسیله ی نقلیه ی خود را انتخاب کنید.

یخچال نیسان

راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)

یخچال نیسان به عنوان یکی از مدل های یخچال ماشین می باشد، و در مواردی مورد استفاده قرار می گیرند، که شما بخواهید، برای منجمد کردن و خنک کردن انواع مواد غذایی فاسد شدنی از آن استفاده کنید. سردخانه نیسان در مدل های مختلف زیر صفر و بالای صفر طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید با توجه به نوع محصولی که قرار است، آن ها را جا به جا کنید، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. برای در گردش بودن سرما در تمام طبقات و قفسه های در نظر گرفته شده برای یخچال زیر صفر و بالای صفر نیسان کمک می کند، تا سرما از کف در گردش باشند، تا بتواند کمک کننده باشد. اتاق یخچالی نیسان قابلیت نگهداری محصولات را تا وزن 2100 کیلوگرم را دارند. شما می توانید بارهایی که وزن زیادی دارند، و شما قصد جا به جایی توسط یخچال پشت نیسان را دارید، می توانید به واسطه ی آن جا به جا کنید. گاهی اوقات ممکن است، شما بودجه ی کافی را برای خرید یخچال نیسان نو نداشته باشید، در این موارد می توانید برای استعلام موجودی یخچال نیسان کارکرده اقدام کنید. جهت استعلام موجودی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید، و در صورت موجود بودن یخچال نسبت به خرید آن اقدام کنید.

  • 09128408723

  • 09128914832

در زمینه ی تولید انواع یخچال نیسان برندهای معروف و معتبری در حال فعالیت هستند، که در بین آن ها برندهای که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، به عنوان بهترین برندها شناخته شده اند.

  • یخچال نیسان الکترواستیل

  • یخچال نیسان ماموت

  • یخچال نیسان مهران سرد

در مورد ابعاد یخچال نیسان هم باید بگوییم، که ابعاد استاندارد در نظر گرفته شده برای طراحی و ساخت یخچال نیسان به شرح زیر می باشد.

  • طول: 235 سانتی متر

  • عرض: 170 سانتی متر

  • ارتفاع: 170 سانتی متر

بررسی مشخصات فنی اتاق یخچالی نیسان

  • جهت جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل کابین از عایق بندی مواد پلی یورتان استفاده می شود، و معمولاً به صورت پانل در کلاف چوب روسی قرار داده می شوند.

  • کف سردخانه نیسان هم با استفاده از ریل آلومینیوم با آلیاژ 63-60 طراحی و تولید می شود.

  • جنس ورق های به کار گرفته شده برای بدنه ی داخلی و خارجی سردخانه دو رو رنگ آلوزینگ شده 0.7 می باشد.

  • شاسی تمام ناودانی و قوطی فابریک

  • نوع یراق آلات انتخاب شده برای ساخت یخچال نیسانی از نوع استیل می باشد، و در این صورت دیگر نیاز نیست، نگران ضد زنگ زدگی و پوسیدگی یراق آلات باشید.

  • قفل انتخابی از نوع کتابی سوئیچ دار استیل می باشد.

  • برای این که بتوانید محیط داخل کانتینر را به راحتی ببینید، چهار عدد چرغ در چهار طرف بیرونی بالای اتاق قرار داده می شود.

  • جهت اتصال اتاق اول باید از ده عدد پیچ و مهره فابریک به شاسی خودرو استفاده شود.

یخچال پراید وانت

راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)

یخچال پراید وانت یکی دیگر از مدل های یخچال ماشین می باشد، که شما می توانید برای کسب و کارهای کوچک آن را انتخاب کنید. محیط داخلی آن را به گونه ای طراحی می کنند، که شما بتوانید از تمام فضاهای در نظر گرفته شده برای جاگیری محصولات استفاده کنید. یخچال وانت پراید هم مانند دیگر یخچال ها در دو مدل زیر صفر و بالای صفر طراحی و تولید می شوند. سردخانه پراید وانت زیر صفر مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی منجمد (انواع بستنی و فرآورده های پروتئینی) مورد استفاده قرار می گیرند. سردخانه پراید وانت بالای صفر مناسب برای نگهداری سبزیجات خانگی، گوشت، تخم مرغ تازه و... گزینه ی مناسبی می باشد. یکی از دلایلی که باعث می شود، شما بتوانید این یخچال را برای خرید انتخاب کنید، این است، که ماشین پراید به خاطر این که در مقایسه با دیگر ماشین ها ارزان تر می باشد، استهلاک ارزان تری دارد، و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. به طور کلی می توان گفت، که سردخانه پراید وانت فقط می توانید برای نقل و انتقالات مواد غذایی بین فرشگاه های کوچک شهری و سوپرمارکت ها از آن استفاده کنید. اگر جزو افرادی هستید، که صاحب یک سوپرمارکت هستید، برای جا به جایی محصولات مورد نیاز خود از عمده فروشی ها با استفاده از یک وانت پراید کانتینری استفاده کنید، و در مورد هزینه های مربوط به جا به جایی صرفه جویی کنید.

ابعادی که برای نصب اتاق یخچال پراید وانت در نظر گرفته می شود، باعث می شود، سردخانه ی نصب شده بر روی پراید در بین دیگر یخچال های کانتینری (یخچال نیسان و مزدا) بتواند قدرت مانور بیشتر و بازدهی بالاتری داشته باشد. پس می توان گفت، که یخچال پشت وانت پراید به عنوان یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع یخچال های ماشین برای جا به جایی انواع محصولات کشاورزی، لبنیات، و پروتئین ها می باشد.

از دیگر یخچال ماشین های تولید شده در صنایع برودتی سردین کالا می توان به سردخانه های زیر اشاره کرد.

  • یخچال کامیونت

  • یخچال ایسوزو

  • یخچال پیکان وانت

تا به این جا به بررسی تمام موارد مهم در مورد یخچال ماشین پرداختیم، تا شما بتوانید بهترین مدل آن را برای نصب انتخاب کنید. برای این که از خرید خود مطمئن باشید، بهتر است، با کارشناسان ما در گروه تولیدی تماس بگیرید، و بعد از دریافت مشاوره در مورد انتخاب بهترین نوع یخچال های قابل حمل و بهینه ترین آن ها مناسب ترین گزینه ی پیشنهادی را انتخاب کنید.

راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)
راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)
راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)
راهنمای خرید انواع یخچال ماشین (نیسان و پراید وانت)

:
:
:
آخرین اخبار