تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۶۶۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالگرد شهادت شهید داوود نریمیسا در اهواز برگزار می‌شود
با حضور قشرهای مختلف مردم، آئین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در اهواز برگزار می‌شود.

سالگرد شهادت شهید داوود نریمیسا در اهواز برگزار می‌شود

   آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و جوانان خوزستانی در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه امروز یک‌شنبه از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که در این آیین مردم خوزستان یاد و خاطره شهید مدافع حرم داوود نریمیسا را گرامی می‌دارند.

آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم خوزستان مسجد حضرت حجت(عج) اهواز واقع در زیتون کارگری، پشت سازمان انتقال خون انجام می‌شود.

بسیجی شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه است که در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه سال 1362 در اهواز به جهان گشود.

این جوان اهوازی پس هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به‌ویژه روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید علی‌ حسینی‌کاهکش، شهید محمود مراداسکندری و شهید رضا عادلی(کردزنگنه) شهد شیرین شهادت را نوشید.

شهید داوود نریمیسا در سن 32 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع، در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

رزمنده شهید داوود نریمیسا هنگام شهادت متاهل بود و از او یک فرزند پسر به‌نام محسن و یک دختر به‌یادگار مانده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار