تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۶۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج پروژه برقرسانی در شهرستان کارون به بهره برداری رسید
 مدیر امور برق شهرستان کارون گفت : همزمان با چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ، پنج پروژه برقرسانی با اعتبار بیش از ۶۹ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان کارون  به بهره‌برداری رسید.

 محمدرضا علیپور در آیین بهره برداری از پروژه برقرسانی این شهرستان بیان کرد: پروژه‌های اجرا شده شامل توسعه شبکه شیرین شهر تعاونی ۴۶، توسعه شبکه برق قلعه چنعان، توسعه تعاونی سلیمانی فر شیرین شهر، تامین برق روستای عمایشه، اسلام آباد شرقی از خیابان پنج تا ۱۳ این شهرستان است.
وی افزود: نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور، ۱۳۷ اصله پایه فشار متوسط، احداث۲ هزارو ۵۵۰ مترشبکه فشار متوسط و احداث سه هزارو ۴۷۰ مترشبکه کابل خودنگهدار بخشی از اقدامات انجام شده در این پروژه‌های برقرسانی است.
مدیرامور برق شهرستان کارون گفت: این شرکت از هم اکنون برنامه ریزی لازم برای حفظ پایداری شبکه برق تابستان سال آینده را انجام داده است.

فرماندار شهرستان کارون نیز در این آیین با تبریک ایام دهه فجر گفت: تامین برق و انرژی به عنوان یک دغدغه مهم مطرح است و مجموعه شرکت برق اهواز با اقدامات خوب خود در مسیر خدمت رسانی به مردم و توزیع انرژی فعال است.
سعید کعبی افزود: ما باید همزمان با اقدامات مختلفی که به منظور خدمت رسانی و رفع مشکلات صورت می گیرد تلاش کنیم از ظرفیت خوب شهروندان به منظور فرهنگ سازی و مدیریت مصرف و رفع بار اضافی و غیرمجازی که به شبکه اعمال می شود کمک گیریم تا بتوانیم در توسعه متوازن موفق عمل کنیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار