تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۶۶۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید سرپرست تعاون روستایی خوزستان از سردخانه برنجکوبی اهواز ، مرکز خرید اعتصام گبیر و شرکت امید
 
مهندس جمیل زرگانی سرپرست تعاون روستایی خوزستان به همراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز از سردخانه برنجکوبی اهواز، مرکز خرید اعتصام گبیر و همچنین شرکت امید با هدف آمادگی جهت ذخیره سازی میوه نوروز، خرید کلزا و گندم بازدید به عمل آورد.
 
در ابتدای این بازدید مهندس جمیل زرگانی با حضور در سردخانه برنجکوبی اهواز، ضمن بازدید از کندوهای ذخیره سازی میوه که عهده دار تامین و توزیع میوه نوروز ۱۴۰۲ استان می باشد گفت: امسال با توجه به اینکه موضوع توزیع بخشی از میوه نوروز ۱۴۰۲ به تعاون روستایی واگذار شده است، انتظار می رود تمامی عوامل با دقت کافی تلاش خود را برای تامین و توزیع با کیفیت میوه انجام دهند تا بتوانیم باعث رضایت مندی مصرف کنندگان اصلی که مردم می باشند شویم.
همچنین وی سپس با حضور در مرکز خرید اعتصام گبیر و بازدید از امکانات و ظرفیت های این شرکت گفت: خوزستان یکی از بزرگترین استانهای کشاورزی خیز کشور است که بخش عمده ای گندم و کلزا و سایر محصولات کشاورزی را تامین می کند، از این رو وجود مراکز خرید استاندارد و با داشته های مکفی از نیازهای خوزستان می باشد.
وی ضمن پیشنهاد بر توسعه فعالیت ها از جمله توسعه دستگاه بوجاری گندم، بر توسعه زیر ساخت ها، بروز رسانی باسکول از محوطه روباز و سایر زیرساخت ها و امکانات این مرکز خرید بازدید به عمل آورد.
پایان بخش بازدید مهندس زرگانی حضور در شرکت امید بود، وی ضمن بازدید از محوطه روباز این شرکت و همچنین دستگاه شالی خشک کنی و انبارها گفت: توسعه فعالیت های کشاورزی قطعا بستگی به عملکرد ما در تامین نیاز کشاورزان به نهاده ها از جمله کود و بذر و همچنین خرید به موقع محصولات کشاورزی دارد که شرکت امید در این زمینه می تواند یاری گر کشاورزان باشد.
وی ضمن تاکید بر توسعه فعالیت ها و زیرساخت های این شرکت گفت: امیدواریم با همدلی و اتحاد سایر پرسنل تعاون روستایی و همچنین شرکت ها و اتحادیه ها، خرید چشمگیری به لحاظ کیفی و کمی در ۲ محصول مهم و استراتژیک گندم و کلزا نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم.


:
:
:
آخرین اخبار