تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۲۶۶۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراف به کلاهبرداری 220 میلیاردی به اسم صندوق و وام خانگی
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای یک باند خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 800 فقره کلاهبرداری به ارزش 220 میلیارد ریال اعتراف کردند.


اعتراف به کلاهبرداری 220 میلیاردی به اسم صندوق و وام خانگی

سید محمد صالحی  فرمانده انتظامی استان خوزستان،اظهارکرد:در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند تشکیل صندوق‌های خانگی و اعطای وام در چند شهرستان از قبیل رامهرمز، باغملک و .. و همچنین استان‌های همجوار و متواری شدن متهمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه اعضای باند 3 نفره کلاهبرداری را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری کارکنان اطلاعات سپاه طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهارکرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 800 فقره کلاهبرداری با ترفند تشکیل صندوق‌های خانگی و اعطای وام به ارزش 220 میلیارد ریال اعتراف کردند.

  صالحی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار