تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۲۶۶۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری رویداد استارت آپ دمو با حضور سرمایه گذاران

همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار خوزستان ، فن بازار منطقه ای استان اقدام به برگزاری رویداد استارت آپ دمو به منظور ارائه صاحبان طرح در حضور سرمایه گذاران نمود .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ، علی مهدی پور با اشاره بر رسالت فن بازار و برنامه های عملیاتی پیش بینی شده آن گفت: اهتمام به توسعه زیست بوم نوآوری و استارت آپی کشور و معرفی توانمندی های استارت آپ ها به سرمایه گذاران در جهت تجاری سازی و انتقال دانش فنی به واحدهای صنعتی و رفع چالش های موجود در حوزه صنایع کوچک و متوسط از جمله اولویت های در دستور کار دستگاه های ذی ربط کشور می باشد که در این راستا فن بازار منطقه ای استان خوزستان با حمایت های شرکت شهرک های صنعتی، نسبت به برگزاری این رویداد اقدام کرد.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه افزود ؛ برنامه ریزی این رویداد که به منظور ارائه ایده ها و طرح های مبتنی بر نوآوری و فناوری در حوزه صنایع کوچک و متوسط صورت می پذیرد با حضور تیم های استارت آپی و سرمایه گذاران مرتبط با حوزه فعالیت به صورت حضوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ، سالن خلیج فارس، غرفه پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

 

وی افزود ؛ در پایان تعداد 5 تفاهم نامه تجاری سازی طرح ها منتجه از نشست های B 2B  فی مابین سرمایه گذاران و صاحبان طرح / ایده ها منعقد گردید  .

 

شایان ذکر است پیش از برگزاری رویداد ، استارت آپ ها و صاحبان طرح ها از خدمات مشاوره ای کارگزار فن بازار منطقه ای استان بهره مند شدند .
:
:
:
آخرین اخبار