تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۶۶۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت دستگاه سونوگرافی از بیمارستان گلستان اهواز
رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: قیمت دستگاه سونوگرافی سرقت شد یک میلیاردتومان است و برای پیدا کردن سارق اداره آگاهی و دادستان را وارد عمل کردیم.

سرقت دستگاه سونوگرافی از بیمارستان گلستان اهواز

 خبری مبنی بر سرقت بخشی از تجهیزات بیمارستان گلستان اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

داوود شلیل احمدی رئیس بیمارستان گلستان اهواز در رابطه با سرقت یک دستگاه سونوگرافی به خبرنگار فارس گفت: این دستگاه به اندازه یک لب‌تاپ است و آنطور که تصور می‌شود حجم آن بزرگ نیست و به راحتی قابل جا‌به جایی است.

وی با انتقاد از اظهارات برخی سایت‌ها مبنی بر اینکه قیمت دستگاه سونوگرافی به سرقت رفته پنج میلیارد تومان است، افزود: من نمی‌دانم رسانه‌ها چگونه قیمت دستگاه سونوگرافی پنج میلیارد برآورد کردند در حالی که قیمت آن  یک میلیارد تومان است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز  با تاکید بر اینکه کسانی که قصد تخریب دارند ما صدتا حراست هم به کار بگیریم در آخر کار خود را خواهند کرد، گفت: این کارها با هدف ایجاد نارضایتی در بین مردم ایجاد می‌شود.

شلیل احمدی با اشاره به وسعت بیمارستان گلستان، بیان کرد: بنده برای اینکه این مسأله از حوزه مسئولیت‌های دانشگاه خارج شود اداره آگاهی و سپس دادستان را در جریان گذاشتم.

وی با تایید وجود دوربین مدار بسته در بیمارستان، عنوان کرد: در حال حاضر این موضوع توسط آگاهی در حال بررسی است و  این افراد باید شناسایی شوند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار