تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۶۶۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری ۱۳ کلاهبردار در دشت‌آزادگان
  جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۷ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در دشت آزادگان خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از نرم افزارها در فضای مجازی به شیوه و شگردهای مختلفی از جمله خرید و فروش ملک، خودرو و جعل امضاء، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا و پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، هویت ۱۳ نفر از کلاهبرداران حرفه‌ای مرتبط با پرونده‌های مذکور را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سفیدپوست از شهروندان خواست به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه ویژه‌ای داشته باشند تا در دام این‌گونه افراد سودجو و فرصت طلب گرفتار نشوند و چنانچه با این گونه افراد مواجه شدند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار