تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۶۶۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول: نباید در جهاد تبیین به شعار دادن بسنده کرد
 امام جمعه دزفول با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین و تولید محتوا در این زمینه گفت: نباید در راستای جهاد تبیین به شعار دادن بسنده کرد.

  حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز یکشنبه در دوره توانمندسازی مدیران گروه‌های پیشرفت و سرحلقه‌های صالحین طرح ولایت فرهنگیان دزفول در سالن ایثار افزود: تمام اقشار جامعه باید نسبت به جهاد تبیین معرفت پیدا کنند.

وی گفت: دشمن در محاسبات خود به مسایل مادی پرداخته و مسائل معنوی و ایمان را به حساب نمی‌آورد به همین دلیل هم شکست می‌خورد.

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم شناخت جنگ ترکیبی دشمن و جنگ روایت‌ها در جهاد تبیین افزود: بزرگترین آسیب در جهاد تبیین، شعاری برخورد کردن با آن است.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال تحریف و ایجاد شبهه است، ادامه داد: تمایز شبهه به علت شباهت به حق دشوار است لذا باید برای نوجوانان و جوانان تبیین و روشنگری کنیم که در چه عصری زندگی می‌کنند و چه نقشی در به کمال رسیدن دارند.

امیر ظاهر طحان مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز بسیجیان را حافظان نظام و انقلاب دانست و گفت: ما نسبت به دانش آموزان، نوجوانان و جوانانی مسئول هستیم و باید خوبی‌های انقلاب و نظام را برای آنها تبیین کنیم.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار