تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۶۶۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلین‌شیت و امتیاز، هدایای عنایتی به مسجدسلیمانی‌ها؛ پیش به سوی شکستن طلسم ۱۲ هفته‌ای
 نفت مسجدسلیمان در اولین بازی با هدایت غلامرضا عنایتی پس از ۶ مسابقه شکست نخورد و موفق به ثبت‌ کلین‌شیت شد.

  تنها بازی بدون گل هفته‌ هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جدال بین ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران بود که با حساب بدون گل خاتمه کرد تا ۲ تیم مانند بازی رفت تن به تساوی بدهند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که رضا عنایتی، برای اولین بار به صورت رسمی روی نیمکت نفت MIS نشست و توانست به یک امتیاز دست پیدا کند. یک امتیازی که مقدمه‌ای مثبت برای ۱۳ بازی باقیمانده به حساب می‌آید.

مسجدسلیمانی‌ها پس از ۶ باخت متوالی با رضا مهاجری و ابراهیم اشکش موفق شدند در یک بازی با باخت روبرو نشوند. آنها پس از تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان در هفته‌ دهم تمام دیدارهای بعدی خود را به تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، سپاهان، آلومینیوم، ملوان و مس کرمان باختند و در این مدت ۱۷ گل دریافت کردند.

نفتی‌ها اما حالا با این تساوی بدون گل هم روند باخت‌های متوالی خود را شکستند و هم بعد از ۶ بازی، موفق به ثبت کلین‌شیت شدند. اتفاقی که کم‌کم داشتند آن را فراموش می‌کردند اما دوباره موفق به انجامش شدند.

نباختن و گل نخوردن، ۲ پالس مثبت از سوی عنایتی برای هواداران متعصب نفت مسجدسلیمان بود تا به آینده امیدوار باشند. حالا باید به سراغ شکستن طلسم بعدی رفت. نماینده‌ شهر اولین‌ها پس از پیروزی ۲-۱ مقابل صنعت نفت آبادان در هفته‌ پنجم دیگر بردی را در لیگ برتر تجربه نکرده‌اند و در ۱۲ مسابقه‌ برگزار شده ۱۰ باخت و ۲ تساوی عایدشان شده است. آنها برای بقا و جبران فاصله‌ چهار امتیازی با منطقه‌ امن نیاز به برد دارند.

نفتی‌ها در این هفته باید به تهران بروند و رو در روی پیکان قرار بگیرند.

تیم مجتبی حسینی در هفته‌ هفدهم با یک گل از سد میهمانش مس کرمان گذشت و به نفت به طور غیر مستقیم یاری رساند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار