تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۶۶۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشایی قریب‌الوقوع خیابان امیر کبیر آبادان/پایان کابوس متروپل
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، از بازگشایی قریب‌الوقوع خیابان امیرکبیر پس از پایان عملیات بهسازی معابر در مجاورت ساختمان متروپل خبر داد.


بازگشایی قریب‌الوقوع خیابان امیر کبیر آبادان/پایان کابوس متروپل

«پژمان فرجی» معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی بهسازی خیابان‌های اطراف ساختمان«متروپل» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از تخریب کامل سازه متروپل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های آسیب دیده احیاء و خیابان اصلی شهر بازگشایی شود.

فرجی ضمن تأکید بر اینکه خیابان سعدی به لحاظ زیرساخت‌های شبکه فاضلاب پس از حادثه فروریختن متروپل دچار آسیب جدی شده است، افزود: میزان خرابی‌های ایجاد شده در خیابان سعدی و تقاطع سپه بیش از انتظار است؛ اما همه دستگاه‌های متولی در تلاش هستند تا کار سریع‌تر جمع شود.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: در خیابان امیرکبیر نیز کار با جدیت تمام در حال انجام است و مجموعه مخابرات به صورت شبانه‌روزی زحمات بسیاری را متحمل شدند چرا که تمامی شبکه خیابان امیرکبیر دچار آسیب جدی شده بود و می‌بایست تمام کابل‌ها تعویض می‌شد.

فرجی با استناد به آخرین گزارش‌های رسیده، مشکلات مخابراتی این منطقه را حل شده عنوان کرد و گفت:  در حال حاضر جدول کاری و کفپوش معابر نیز توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) کلید خورده و در حال انجام است؛ فقط بحث زیرسازی معابر  خیابان امیرکبیر باقی مانده که اگر شهرداری بتواند این بخش را سریع‌تر انجام دهد و دستگاه‌های اجرایی عملکرد کاملی داشته باشند و بتوانند با جدیت بیشتری پای کار باشند؛ تا انتهای هفته جاری، شاهد بازگشایی این خیابان هستیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار