تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۶۶۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرونشست ۶ متری سد مسجد سلیمان از زمان آبگیری؛ علاج بخشی نیازمند عزم ملی است
نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا با اشاره به فرونشست ۶ متری سد مسجد سلیمان از زمان آبگیری گفت: علاج بخشی این سد نیازمند عزم ملی است.
 علیرضا ورناصری نماینده مردم  مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا  با اشاره به فرونشست ۶ متری سد مسجد سلیمان از زمان آبگیری گفت: علاج بخشی سد مسجدسلیمان، ۲ سالی است که آغاز شده،   اما متاسفانه آن روندی که برای این عملیات  در پیش گرفته شده هنوز به نحو دلخواه نیست.

او می‌گوید: این حاثه چندسالی است که برای سد مسجد سلیمان رخ داده و در دو سال گذشته دست اندرکاران  با استفاده از منابع داخلی سازمان آب و برق به دنبال علاج بخشی  بودند در حالی که حادثه‌ای که برای بدنه سد در حال وقوع است  با این روند به هیچ وجه  موثر نیست  و باید عزم ملی پای کار بیاید.   

نماینده مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا  ادامه داد:  در کمیسیون انرژی مجلس از سازه سد دیدار کردند و اخیر به جهت پیگیری‌ها در سطح ستاد وزارت نیرو برای علاج بخشی ستادی تشکیل شده که به دنبال گرفتن ردیف اعتباری در سال جدید هستیم  تا ان شاء الله اقدام اساسی تری انجام شود.

ورناصری گفت: متولی کار وزارت نیرو و  سازمان آب و برق استان خوزستان  است،   اما سازمان آب و برق خوزستان به تنهایی  از عهده این کار بر نمی‌آید  و یک مجموعه ملی نیاز دارد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار