تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۶۶۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری قاتل مسلح فراری در مسجدسلیمان
  فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: قاتل فراری که در شهرستان ایذه یک نفر را کشته و چهار نفر دیگر را مجروح کرده بود، در مسجدسلیمان دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند در بیان جزئیات خبر گفت: دوم بهمن ماه  به دنبال اختلاف ملکی در شهرستان ایذه مجرم متواری به هویت "ر _ح" با تیراندازی یک نفر را کشته و چهار نفر دیگر را مجروح کرده و سپس متواری شده بود و در پی این حادثه، دستور ویژه برای دستگیری متهم صادر شد.

  وی افزود: ماموران پلیس با تلاش مستمر و تسلط اطلاعاتی رد قاتل فراری و محل اختفای او را در شهرستان مسجدسلیمان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مسجدسلیمان با همکاری عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان، در یک عملیات کاملا منسجم و غافلگیرانه پلیسی قاتل فراری و همدستش را دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات دو قبضه سلاح جنگی شامل یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری، هشت تیغه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی از متهمان کشف شد.

سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری دو بار در سال ۹۷، سه بار در سال ۹۸ و دو بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر است و تا مردادماه سال‌جاری در زندان به‌ سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهمان قصد فرار از کشور داشتند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار