تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۶۶۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارش ناظر فولاد-پرسپولیس از "کار منسوخ‌شده" جواد نکونام!
 ناظر بازی فولاد و پرسپولیس در گزارش خود از این دیدار به کارهای عجیب سرمربی فولاد هنگام دیدار اشاره کرده که به نظر می‌رسد نکونام به زودی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شود.

 در آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با تک گل روبرتو تورس، پرسپولیس را شکست دهد و دومین شکست فصل این تیم را رقم بزند. سرمربی و سایر ارکان پرسپولیس این پیروزی را فوتبالی نمی‌دانند و مدعی شده‌اند که سرمربی و سایر اعضای باشگاه فولاد کارهای غیر اخلاقی را در طول این بازی انجام داده‌اند.

این ادعای پرسپولیسی‌ها شباهت زیادی دارد به آن چه در گزارش ناظر این دیدار یعنی داود رفعتی آمده است. در گزارش رفعتی آمده که نکونام بارها و در هر صحنه‌ای به داور اعتراض کرده و بعد از هر سوت ممبینی، او و سایر اعضای کادر فنی‌اش کنار زمین سعی در بردن بازی به حاشیه کرده‌اند. در ادامه این گزارش آمده که نکونام پایش را فراتر از این اعتراض‌ها گذاشته و به داور بی‌احترامی کرده که سرانجام آن هم بنیادی‌فر مجبور به اخراج او از روی نیمکت شده است.

در بخش دیگری از گزارش ناظر بازی آمده که "نکونام کارهای غیرفوتبالی و منسوخ شده انجام داده است. "ظاهرا او توپ را به یکی از هواداران روی سکو داده تا زمانی که بازی در جریان است و پرسپولیس در حال حمله کردن است، توپ را وسط زمین بیندازد و باعث توقف بازی شود؛ اتفاقی که در فوتبال روز دنیا جایگاهی ندارد و از سرمربی‌ای که در لالیگا سابقه بازی دارد و هدایت تیم ملی به عنوان مربی را بر عهده داشته، چنین انتظاری نمی‌رود.

همچنین ناظر بازی در گزارشش این نکته را یاد آور شده که در ابتدای بازی تذکری به سرمربی فولاد بابت همرنگ بودن لباسش با تیم حریف داده است.

با توجه به آن چه در گزارش ناظر بازی آمده است، انتظار می‌رود به زودی باشگاه فولاد و جواد نکونام با جریمه سنگینی از سوی کمیته انضباطی روبرو شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار