تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۶۶۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از ۱۰۵ دستگاه رمز ارز قاچاق در آبادان
 فرمانده انتظامی آبادان، از کشف ۱۰۵ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر)، همراه با ۱۰۰عدد متعلقات (فن و پاور) در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ کیومرث کشوری روز شنبه در این باره بیان کرد:در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در مکانی با عنوان لیزینگ خودرو در منطقه امیری این شهرستان مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی محل و انجام هماهنگی قضایی، تیمی از ماموران کلانتری به همراه عوامل آگاهی به محل اعزام شدند و در بازدید از این مکان ۱۰۵ دستگاه ماینر غیرمجاز همراه با ۱۰۰ عدد پاور و فن مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ماینرها را ۴۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مرکز مورد نظر پس از جمع آوری رمز ارزها پلمب، و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ کشوری ادامه داد: فعالیت غیرمجاز در حوزه رمز ارز علاوه بر مضرات اقتصادی، باعت اخلال در شبکه برق رسانی می شود و از شهروندان می خواهیم هرگونه خبری در این زمینه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار