تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۶۶۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرطرفدارترین روش آرایش دائم و نیمه دائم

 

حتما شما هم درباره تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم شنیده اید و کنجکاو شده اید که این تکنیک های چه مزیت ها و برتری هایی دارند. تکنیک هایی که با عنوان آرایش دائم و نیمه دائم در مراکز زیبایی انجام می شوند دارای مزیت هایی چون ماندگاری بالا، قابلیت ترمیم و هزینه مناسب می باشند. این تکنیک ها به طور کلی برای افزایش زیبایی چهره انجام می شوند و جایگزین آرایش های معمولی و 24 ساعته شده اند. البته انجام تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم کاملا بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد.

تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم در سالهای اخیر متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده و همین امر منجر به درآمد زایی بسیار بالا این حوزه شده است. علاوه بر بانوانی که قصد انجام تکنیک هایی چون تاتو خط چشم، هاشور ابرو، ساکورا لیپس و غیره دارند، بسیاری از بانوان هم علاقه شدیدی به فعالیت و کسب درآمد از تکنیک های آرایشی دائمی و نیمه دائمی دارند. اینگونه بانوان همواره به دنبال تحقیق درباره نحوه آموزش و هزینه آموزش میکروبلیدینگ ابرو یا تکنیک های دیگر هستند.

در نظر داشته باشید که درآمد بالا در این حوزه تنها در صورتی امکان پذیر است که مهارت خوبی داشته باشید و بتوانید رضایت مشتریان خود را جذب کنید. داشتن جلب رضایت مشتریان، بزرگ ترین تبلیغ برای مهارت و بهترین تضمین برای کسب درآمد تان می باشد.

انواع روش های زیبایی دائم و نیمه دائم

روش ها و تکنیک های زیبایی دائم به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند ولی در ادامه قصد داریم چند تا از شناخته شده ترین و پر متقاضی ترین تکنیک ها ذکر کنیم. تکنیک هایی پرطرفداری که در حوزه ابرو شناخته شده اند شامل متد میکروبلیدینگ، هاشور، میکروپیگمنتیشن و فیبروز می باشد. علت مشهور شدن این تکنیک ها، کسب نتیجه نهایی طبیعی و نچرال می باشد، زیرا در تمامی متدهای ذکر شده تارهای طبیعی ابرو شبیه سازی می شوند و همین امر منجر به کسب یک ابروی تاتو شده طبیعی و نچرال می شود.

بسیاری از بانوان سوال می کنند که ساکورالیپس چیست ؟ در واقع ساکورالیپس از جدیدترین تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم مرتبط با لب می باشد که به سرعت در حال محبوبیت است. این تکنیک نچرال ترین حالت رنگ را برای لب ها به ارمغان می آورد. در این تکنیک قسمت های خارجی لب ها روشن تر از قسمت های داخلی لب هستند و همین امر منجر به طبیعی شدن رنگ لب می شود. اگر بخواهیم با ذکر این مثال این تکنیک را شفاف سازی کنیم، می توانیم به مدل آرایش لب خانم های کره ای، ژاپنی و یا چینی اشاره کنیم.

از معروف ترین تکنیک های مرتبط با چشم ها هم می توانیم به تاتو خط چشم و بن مژه اشاره کنیم. هرچند که تکنیک هایی مانند شیدینگ سایه چشم هم انجام می شود ولی این تکنیک بسیار سلیقه ای است و طبق نتایج، بیشتر بانوان علاقه به انجام تکنیک های تاتو خط چشم و تاتو بن مژه دارند.

پاک کردن آرایش دائم و نیمه دائم

درباره مزیت تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم صحبت کردیم و ذکر کردیم که بسیاری از بانوان علاقمند به انجام این تکنیک ها هستند تا زیبایی چهره خود را دوچندان کنند. اما در میان بحثی وجود دارد که مرتبط با پاک کردن یا ریموو تتو می باشد. برخی از بانوان تمایل دارند تاتو های انجام شده خود را پاک کنند و این امر با توجه به ماندگاری رنگ تاتو، تقریبا دشوار محسوب می شود. به همین دلیل سوالات بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

پاک کردن تاتو تنها در صورتی امکان پذیر است که ریموو ابرو با بهترین مواد انجام شود. ریموو ابرو معمولا رایج ترین ناحیه می باشد ولی ریموو تاتو برای چشم و لب هم انجام می شود. اما به طور معمول ریمو یا پاک کردن ابرو بیشتر در بین بانوان متقاضی دارد، زیرا ابرو ها بیشتر در معرض دید قرار دارند و تاتو انجام شده به هیچ روشی کاور نمی شود. برای انجام تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم یا خدمات مرتبط با آن، می توانید به مراکز مریم حمزه ای مراجعه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار