تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۶۶۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید سرپرست تعاون روستایی خوزستان از مرکز خرید آبگرمک شهرستان شوشتر

 مهندس جمیل زرگانی سرپرست تعاون روستایی خوزستان به همراه معاون فنی و بازرگانی و رئیس اداره شهرستان شوشتر و مسئول اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان و تنی چند از مسئولین تعاون روستایی از مرکز خرید محصولات کشاورزی آبگرمک شهرستان شوشتر بازدید به عمل آورد.
 
 به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان جمیل زرگانی در حاشیه این بازدید گفت: شهرستان شوشتر یکی از مهمترین شهرستانها در زمینه تولید محصولات کشاورزی است، از این رو توسعه مرکز آبگرمک یکی از اولویت ها و دغدغه های مسئولین تعاون روستایی در استان خوزستان و شهرستان شوشتر باید باشد.
 
 وی ادامه داد: وجود دستگاه های بوجاری گندم و همچنین تولید بذر کندم و ذرت خشک کنی و راه اندازی دستگاه های دیگر که مورد نیاز محصولات کشاورزی و همچنین نهاده های کشاورزی هستند می بایست در اولویت کار قرار گیرد، زیرا معتقدیم شهرستان شوشتر می تواند به عنوان یک پایلوت در راستای پیشرفت سایر شهرستانها الگوی مناسبی باشد.
 
 همچنین سید اسد جمشیدی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شوشتر گفت: مرکز خرید محصولات کشاورزی آبگرمک دارای یک انبار ۵ هزار تنی است که تلاش ما بر مکانیزه کردن این انبار می باشد و امیدواریم بتوانیم با حمایت و همراهی سایر مسئولین به این مهم دست یابیم.
 
 وی ادامه داد: خوشبختانه امسال یکی از سالهای خوب تعاون روستایی شهرستان شوشتر بوده است به نحوی که توانستیم در سطح زیر کشت گندم بذری با افزایش روبه رو شویم و از ۳۵۰ هکتار به ۵۵۰ هکتار و در تولید از ۲ هزار تن به ۳ هزار تن برسیم، همچنین در سال جاری موفق به خرید ۲۷۰۰ تن ذرت از منابع داخلی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان شده ایم که فعالیتی بزرگ برای تعاون روستایی شوشتر محسوب می شود.
:
:
:
آخرین اخبار