تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۲۶۶۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تعاونی روستایی استان خوزستان برگزار شد.

  مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تعاونی های روستایی استان خوزستان در شهرستان اندیمشک با حضور سرپرست تعاون روستایی خوزستان، معاون اداری و مالی، مسئول حراست، مسئول حقوقی، مسئول اداره توسعه و آموزش، مسئولین اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان و ۱۷ عضو این مجمع برگزار شد.
 
 در ابتدای این جلسه جمیل زرگانی سرپرست تعاون روستایی خوزستان ضمن تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های اتحادیه تعاون روستایی خوزستان گفت: اتحادیه تعاون روستایی خوزستان مهمترین بازوی اجرایی تعاون روستایی است و قطعا به حرکت درآمدن چرخه های این اتحادیه می تواند باعث موفقیت تمامی شرکت ها، اتحادیه ها، تعاونی ها و ... شود.
 
 وی ادامه داد: از این رو انتظار داریم با همدلی ، همراهی و بهره گیری از خدمات استان، شاهد توانمندسازی تشکل های تحت پوشش تعاون روستایی استان خوزستان باشیم.
 
گفتنی است برگزاری مجمع عمومی عادی طبق قانون و اساسنامه حداقل سالی یک مرتبه برگزار شود و موارد مهمی از جمله تصویب بودجه، تعیین خط و مشی و تایید گزارش های حسابرسی و ترازنامه و انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس در مجمع انجام گیرد که امروز با حضور تمامی اعضاء این مهم انجام گردید.
 
در این مجمع اتحادیه های اهواز، شوشتر، بهبهان، باغملک و اندیمشک به عنوان اعضای هیئت مدیره برای دوره ۳ ساله و اتحادیه خرمشهر و مسجدسلیمان به عنوان بازرسان برای دوره مالی یکساله انتخاب شدند.
:
:
:
آخرین اخبار