تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۶۵۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و هوادار
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و هوادار روز جمعه در حالی برگزار شد که هواداران تیم نفت مثل همیشه از تپه های اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و هوادار، جمعه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر هوادار انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی جایگاهش را در لیگ بهتر کند؛ در سوی مقابل تیم هوادار در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود تا با اندوخته بیشتر به جایگاه بالاتری از جدول دست یابد.

در نیمه نخست بازی، بازیکنان ۲ تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در نهایت با تساوی به رختکن رفتند و در نیمه دوم هیچ یک از ۲ تیم‌ نتوانست دروازه دیگری را باز کند.

این بازی با حضور تماشاگر بود و حدود ۲ هزار هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند، نظاره‌گر بازی بودند.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

هوادار در این بازی داریوش شجاعیان و جواد محمدی را به علت محرومیت در اختیار نداشت همچنین مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار حاضر بود.

رضا عنایتی، سرمربی حال حاضر نفت آشنایی کاملی با تیم هوادار داشت و این موضوع کار شاگردان الهامی را سخت تر کرد همچنین نیما انتظاری از تیم هوادار سابقه بازی در نفت را داشت.

هواداران نفت مسجد سلیمان پس از هفته‌ها در استادیوم حضور داشتند و به تشویق تیم خود پرداختند.

مهدی عبدی در دقیقه ۲۸ بازی مصدوم شد تا گرامی جایگزین او شود. اعتراض شدید ساکت الهامی به اعلام آفساید یک کارت زرد را برای سرمربی هوادار در پی داشت.

امید سینگ،خرید زمستانی هوادار در این بازی برای نخستین بار به میدان رفت، این بازیکن سابقه بازی در نفت را دارد.

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی در این بازی برای اولین بار با پیراهن هوادار به میدان رفت و پورقاز بازوبند را به او سپرد.

مهدی احمدی که در نیم فصل اول فرصتی برای بازی با پیراهن پرسپولیس به دست نیاورد در نیمه دوم این بازی با پیراهن نفت به زمین رفت.

نفت مسجد سلیمان که به همراه مهاجری و اشکش ۶ شکست متوالی کسب کرده بود با رضا عنایتی پس از مدت‌ها امتیاز گرفت.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با ۱۰ امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار