تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۶۵۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول: اسلام هراسی از راهبردهای اصلی اسکتبار و صهیونیسم جهانی است
 امام جمعه دزفول با اشاره به اهانت‌ها به قرآن کریم در غرب گفت: اسلام هراسی از راهبردهای اصلی اسکتبار و صهیونیسم جهانی است.

  حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به بالندگی اسلام و گفتمان مقاومت در جهان افزود: استکبار از این بالندگی می‌ترسد و اسلام هراسی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: تکرار اهانت به مقدسات توسط نشریه فرانسوی و قرآن‌سوزی در سوئد در راستای همین برنامه اسلام هراسی است.

امام جمعه دزفول با محکومیت تعرض به حقوق بیش از ۲ میلیارد نفر مسلمان در غرب اظهارکرد: این اقدامات باعث ایجاد تشنج و دشمنی در دنیا و فراهم‌ کردن زمینه تروریسم در دنیا می‌شود.

وی افزود: قرآن سوزی در سوئد مقابل سفارت ترکیه با مجوز رسمی مسوولان این کشور در راستای آزادی بیان انجام شده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ادعای حقوق بشر غرب را دروغی بیش نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف اسکتبار از این اهانت‌های جنون آمیز اصل اسلام و قرآن است از این رو سران کشورهای مسلمان باید در برابر این اهانت‌ها بایستند.

وی با اشاره به برگزاری تجمعات باشکوهی در کشورهای مختلف در محکومیت این اهانت‌ها افزود: دشمن به دنبال تست حساسیت مسلمانان است اگر جواب داد گام بعدی را برمیدارد لذا باید تودهنی بخورد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه برای حفظ ارزش‌های دینی، قرآن و اسلام جان خود را هم می‌دهیم، گفت: استکبار تلاش داشت قضیه ۱۱ سپتامبر و برخورد هواپیما به برج‌های دوقلو را به اسلام ربط دهد که همین موضوع باعث کمیاب شدن کتاب مقدس قرآن شد.

وی افزود: امروز همه آزادی خواهان جهان باید در کنار مسلمانان بایستند و از اخلاق انسانیت دفاع کنند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: تجمع سراسری ملت ایران در محکومیت اهانت‌ها به قرآن امروز بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود تا استکبار بداند مقدسات نزد ما عزیز هستند و به هیچ وجه در برابر این اهانت‌ها کوتاه نمی‌آییم.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه اسلام، قرآن و این عظمت را خون شهدا و خداوند متعال عزت داده است، گفت: تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر و برخی افراد از سوی اتحادیه اروپا اقدامی ذلیلانه و مانند سایر اقدامات از محاسبه‌های غلط دشمن است.

وی افزود: اقدامات استکبار علیه انقلاب اسلامی در بیش از ۴۰ سال گذشته هیچ‌ نتیجه‌ای نداشته است زیرا ملتی که به شهادت افتخار می‌کند را نمی‌توان شکست دارد.

لزوم آشنایی با پیچیدگی‌های جنگ ترکیبی و شناختی دشمن در جهاد تبیین

حجت الاسلام قاضی دزفولی برخورد شعاری با جهاد تببین را بدترین آسیب دانست و گفت: افراد برای جهاد تبیین باید با مبانی فکری رهبر معظم انقلاب، روش دشمن و پیچیدگی‌های جنگ ترکیبی و شناختی دشمن آشنایی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای جهاد تبیین افزود: یک‌ فرمانده نظامی در یگان خود و فرد اهل علم و منبری در باب احادیث ومعارف اهل بیت و پزشک درخصوص دستورات اسلام و متناسب بودن آن با اصول پزشکی تبیین کنند.

اظهار تاسف از کم لطفی‌ برخی افراد بعد از انتصاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی درخصوص انتصاب حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه به دبیری شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت: این مسوولیت جایگاه بسیار مهمی در ریل گذاری فرهنگ کشور است ضمن اینکه این شورا می‌تواند پیشنهاد حذف یا ادغام برخی دستگاه‌های فرهنگی را بدهد.

امام جمعه دزفول با اظهار تاسف از کم لطفی‌های برخی افراد در داخل و خارج از کشور به این انتصاب اظهارکرد: دشمنان ما نیز برای نخستین بار برای انتصاب دبیر شورای انقلاب فرهنگی اعلام موضع کردند.

وی با بیان اینکه باید قدر نیروهای شهر دزفول را بدانیم، افزود: دزفول در طول تاریخ و جنگ تحمیلی خوش درخشیده و اکنون نیروهای این شهر نظیر مخبر، سردار رشید و حجت‌الاسلام خسروپناه نقش ملی ایفا می‌کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: امروز دشمن با تمام توان در مقابل اسلام، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی ایستاده وبه ارزش‌های ما اهانت می‌کنند لذا نباید در این شرایط به مسایل پیش پا افتاده بپردازیم و ذهن اشخاص را از مسائل اصلی دور کنیم.

وی افزود: همه ما در روز قیامت باید درخصوص مصاحبه‌ها، بیانیه‌ها و سخنرانی‌های خود پاسخگو باشیم.

نمازگزاران جمعه دزفول بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعار، اهانت به قرآن و ارزش‌های دینی را محکوم کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار