تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۶۵۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عنایتی: به تغییر مثبت شرایط تیم نفت مسجدسلیمان خوشبین هستم
   سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تمام توان خود را به کار می گیریم تا شرایط را تغییر دهیم و مطمئنم که این اتفاق با کمک همه مسئولان و هواداران رقم می‌خورد.

 رضا عنایتی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به تیم پرطرفدار، خوب و ریشه‌دار نفت‌مسجدسلیمان کمک کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما از ۱۶ بازی گذشته، تنها ۹ امتیاز گرفته و این کار ما را سخت می‌کند اما به آینده امیدوار بوده و تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: چهار، پنج بازیکن به تیم ما اضافه شده‌اند و تا لحظه آخر تمام توانمان را به کار می‌گیریم که بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

عنایتی با بیان اینکه بازیکنان خوب و با استعدادی داریم گفت: در چند روز گذشته خیلی نتوانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم ولی تلاش کردیم که از نظر روحی و روانی شرایط را تغییر دهیم.

وی در خصوص تیم هوادار افزود: هوادار تیمی است که خود من آن را تشکیل دادم و می‌دانم چه تیم سرسختی است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تمام توانم را به کار می‌گیرم تا نفت مسجدسلیمان رو به جلو حرکت کند و به هواداران قول می‌دهم تا بازی خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: خوشبختانه فردا حضور هواداران را در ورزشگاه داریم و همین باعث می‌شود روحیه و انگیزه بازیکنان بیشتر شود. امیدوارم هواداران بعد از بازی خوشحال به خانه برگردند.

عنایتی گفت: طی روزهای آینده بازیکنان ورودی و خروجی تیم مشخص خواهند شد تا مسیر سخت خود را ادامه دهیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و هوادار فردا جمعه ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار