تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۶۵۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب ۴۷ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شادگان
 فرماندار شادگان از جذب ۴۷ دانش آموز بازمانده از تحصیل در این شهرستان خبر داد و افزود: در همین راستا گروه ویژه شناسایی سایر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شادگان تشکیل شده است.

 جمال صالح‌زاده پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان افزود: گروه ویژه شناسایی با هدف پایش و رصد آمار دقیق دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل و برای سواد آموزی و بازگرداندن آنها به مدارس اقدام خواهد کرد.

وی افزود: این گروه کارشناسی با دسته بندی علل ترک تحصیل دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت خیرین و سایر دستگاه‌های متولی برای بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل اقدام می کند.

صالح‌زاده همچنین ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش،اظهار داشت: مدیران د باید بصورت حرفه ای و خلاقانه درجهت کاستی مشکلات مردم عمل کنند.

فرماندار شادگان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح آموزش و پرورش شهرستان در دهه فجر امسال ، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی و سه مدرسه در شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه موفقیت های دانش آموزان در زمینه های مختلف مرهون زحمات معلمان است، افزود:اداره آموزش و پرورش از مجموعه های چابک شهرستان می باشد و اقدامات آنان در موفقیت دانش آموزان بسیار ارزشمند است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجرای سرود همسرایان فجر توسط ۱۳۵۷ دانش آموز شهرستان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعزام ۲۰۰ نفر دانش آموزان راهیان نور به شلمچه توسط بسیج خواهران، برگزاری کارگاه ایمنی ترافیک برای مدارس پرخطر با همکاری پلیس راهور ازممصوبات این نشست بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار