تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۶۵۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح ۳ مدرسه و سالن ورزشی چند منظوره در شادگان
فرماندار شادگان: ۳ مدرسه و سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی آموزش و پرورش در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.
 جمال صالح زاده با گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش گفت: مدیران در مدیریت خود باید به صورت حرفه‌ای و خلاقانه در جهت کاستی مشکلات مردم عمل کنند.افتتاح ۳ مدرسه و سالن ورزشی چند منظوره در شادگان

وی با اشاره به طرح‌های آماده افتتاح آموزش و پرورش شادگان در دهه فجر امسال، افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی و ۳ مدرسه در شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

صالح زاده به جذب ۴۷ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شادگان اشاره کرد و ادامه داد: در این رابطه گروه ویژه شناسایی سایر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان زیر نظر آموزش و پرورش و با هدف پایش و رصد آمار دقیق این دانش آموزان تشکیل و برای سواد آموزی و بازگرداندن آن‌ها به مدارس اقدام شود.

فرماندار شادگان می‌گوید: این گروه با دسته بندی همه موضوع‌ها و استفاده از ظرفیت خیران و سایر دستگاه‌های متولی جهت بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به نتیجه مطلوب آموزشی تلاش مضاعف داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه موفقیت‌های دانش آموزان در زمینه‌های مختلف مرهون زحمات معلمان است، اضافه کرد: اداره آموزش و پرورش از مجموعه‌های چابک شهرستان است و کار‌های آن‌ها در موفقیت دانش آموزان بسیار ارزشمند است.

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، اجرای سرود همسرایان فجر توسط ۱۳۵۷ دانش آموز شهرستان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعزام ۲۰۰ نفر دانش آموزان راهیان نور به شلمچه از سوی بسیج خواهران، برگزاری کارگاه ایمنی ترافیک برای مدارس پرخطر با همکاری پلیس راهور و... از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شادگان هستند.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار