تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۶۵۹۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاسیس ۱۰۰ واحد نانوایی در اهواز و کارون
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از صدور مجوز تاسیس ۱۰۰ واحد نانوایی در اهواز و کوت عبدالله در شهرستان کارون خبر داد.
آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: به منظور رفع مشکل صف‌های طولانی نانوایی‌ها و نارضایتی مردم از این موضوع، مجوز تاسیس ۱۰۰ واحد نانوایی در اهواز و شهر کوت عبدالله در شهرستان کارون صادر شده است.

او می گوید: اتحادیه نانوایی‌ها در اهواز باید به گونه‌ای عمل کند که ۱۰۰ مجوز تاسیس نانوایی در این شهرستان میان متقاضیان تقسیم شود و تنها به افراد خاص واگذار نشود.

فتوحی از فرمانداران شهرستان‌های خوزستان خواست نشست شورای آرد و نان را به صورت ویژه برگزار و هرگونه مشکل در بخش پخت و توزیع نان را برطرف کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان می‌گوید: مجوز‌های نانوایی باید مربوط به فرد متقاضی باشد و امکان واگذاری نداشته باشد.

امید جهان نژادیان، مدیرکل غله و بازرگانی خوزستان گفت: سرانه مصرف آرد هر فرد در شهر ۷.۵ کیلوگرم در سال و برای عشایر ۱۲ کیلوگرم است، اما مصرف آرد همواره از سهمیه بالاتر است.

او می گوید: در صورت فوت متصدی نانوایی، نمی‌توان مجوز واحد تولیدی را به فرد دیگری منتقل کرد، از فرمانداران درخواست کردیم از انتقال جواز جلوگیری کنند.

به گفته جهان‌نژادیان برای کنترل نحوه توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه، در مراکز توزیع آرد بازرس مستقر می‌کنیم، که اگرچه کار سختی است، اما اثرگذار خواهد بود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار