تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۶۵۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک دربی فوتبال جذاب در غدیر اهواز
 دربی فوتبال خوزستان بین دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در هفته نوزدهم لیگ یک برگزار می شود.

رو پایانی هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال امروز پنجم بهمن ماه برگزار می شود که استقلال خوزستان در دربی استان از ساعت ۱۴ پذیرای تیم استقلال ملاثانی است که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. همچنین تیم خلیج فارس ماهشهر این هفته استراحت دارد.

 استقلال خوزستان که با برد از آن بازی پرماجرا در همدان مقابل شهرداری به دربی رسیده و شرایط این تیم در هفته های گذشته لیگ یک نوید روزهای خوب برای هواداران این تیم است، در بازی خانگی امروز در اندیشه برد و کم کردن فاصله خود با رقبای بالا سری است. استقلال اگر در این بازی با سه امتیاز از زمین خارج شود و تیم های فجر و سایپا به عنوان تیم های دوم و سوم جدول امتیاز از دست بدهند، به رده دوم و یک قدمی شمس آذر صدرنشین می رسد.

استقلال ملاثانی هم که برای دومین هفته متوالی یک پای دربی های فوتبال خوزستان است، با سرمربی جدید خود به دنبال رسیدن به شرایط بهتر و کسب امتیاز از این دربی مانند بازی با خلیج فارس در هفته قبل است. ملاثانی اگر بتواند امروز استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد و به برد برسد، با یک پله صعود در جدول، رتبه هشتم را ازآن خود خواهد کرد.

دیدار رفت دو تیم در نیم فصل اول یک بازی جذاب بود؛ استقلال خوزستان در آن دیدار، بازی برده را با تساوی عوض کرد و اکنون هم باتوجه به انگیزه های دو تیم برای کسب برد، امروز نیز تقابل دو تیم می تواند دیدنی باشد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار