تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۸۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت آبادان چگونه در ۴۸ ساعت مهاجم گرفت اما در ۵۰ روز نه؟
  نفت آبادان علی رغم تاکیدهای فراوان سرمربی برزیلی خود برای جذب بازیکن، ۵۰ روز مهم را از دست داد.

بعد از استعفای جهانگیر کی شمس از مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان، احمد پارو که از ورزشی های شهر آبادان محسوب می شود و پیش از این مدیریت باشگاه پالایش نفت آبادان را در کارنامه داشت، به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت انتخاب شد اما به نظر می رسد در زمان مدیریت او نیز فرصت های بسیاری از دست رفت تا نفت به حال و روز بدی دچار شود.

 در زمان مدیریت پارو، علی رغم وعده برای انتخاب یک سرمربی خارجی یعنی شفر سرمربی سابق استقلال تهران، به یکباره باشگاه از فیروز کریمی به عنوان جانشین پرکاس رونمایی کرد؛ مربی که انتخاب وی به دلیل نداشتن تیم در چند سال اخیر با انتقادهایی همراه بود. البته کریمی هم خیلی در نفت دوام نیاورد و نتایج بسیار ضعیف باعث پایان همکاری باشگاه با وی شد.

باشگاه نفت آبادان پس از انتخاب تاوارس برای هدایت نفت، اگرچه می توانست نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز این سرمربی که بارها در نشست های خبری اشاره به کمبود بازیکن داشت، اقدام کند اما ۵۰ روز مهم در تعطیلی لیگ به دلیل بازی های جام جهانی و نیز تعیطلات نیم فصل، را از دست داد.

البته باشگاه در این مدت در کنار از دست دادن بازیکنان خوبی چون عماد میرجوان، وحید نامداری و حسن پورامینی، اقدام به جذب سه بازیکن خارجی داشت که مهاجم کروات به دلیل عدم بررسی مدیریت باشگاه از شرایط بازیکن، نتوانست مجوز بازی در ایران را بگیرد و در نهایت تنها بازیکن اروگوئه ای و بازیکن عراقی جذب شدند که در این مدت تنها بازیکن عراقی برای چند دقیقه توانسته به میدان برود و با توجه به هم پست بودن وی با کاپیتان طالب ریکانی، احتمالا  در ادامه هم  چندان فرصت بازی به او نخواهد رسید.

اما نکته قابل تامل این است که پس از تغییرات در راس مدیریت باشگاه و انتخاب رضاییان به عنوان سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان، مسئولان مربوطه موفق شدند در کمتر از ۴۸ ساعت بعد از تغییرات، علی شاه‌حسینی که در فوتبال خلیج فارس به علی فریدون شهرت دارد و یک مهاجم ایرانی – کویتی محسوب می شود را جذب کنند تا به وضعیت تیم در خط حمله سر و سامان داده شود.

در حالی که زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات زمستانه باقی نمانده است باید دید باشگاه آبادانی بازهم باتوجه به تاکیدهای فراوان تاوراس برای تقویت این تیم، بازیکن جدیدی به خدمت می گیرد تا نفت بتواند از قعر جدول جدا شود یا خیر.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار