تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۶۵۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل دامپزشکی خوزستان پس از ۱۱ سال تغییر کرد
 مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید دامپزشکی استان خوزستان با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

  مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید سازمان دامپزشکی استان خوزستان با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد. 

در این مراسم محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: خوزستان نقش مهم در تامین کالاهای اساسی کشور دارد و توسعه و تحول در این استان برای سازمان دارای اهمیت است.

وی افزود: یکی از اهداف این سازمان تامین با کیفیت و نظارت بر سلامت کالای وارداتی به کشور و همچنین تحول و سالم سازی و تسریع در روند واردات است که مانع از رسوب کالا در مبادی ورودی شویم.

معاون سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به توانمندی‌های رئیس جدید سازمان دامپزشکی خوزستان بیان داشت: در زمینه های نهاد دامی بویژه گندم و ذرت باید تلاش کنیم که سرعت را ارتقا دهیم.

در ادامه این آیین حجت الاسلام رجب پور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی خوزستان در این مراسم اظهار داشت: با انقلاب اسلامی مفهوم بزرگ ایثار، جهاد، مردم سالاری دینی احیا شد و تبدیل به گفتمان شد

وی با اشاره به فرهنگ مردمی بودن و روحیه جهادی گفت: برای خدمت به مردم و توسعه انقلاب باید راس کار مسئولان تلاش و جهادی خستگی ناپذیر برای مردم باشد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی خوزستان با اشاره به ضرورت تحول در دامپزشکی گفت: مدیریت جدید اداره کل دامپزشکی خوزستان باید تلاش کنند در جهت یک تشکیلات منسجم و قوی عمل کنند.

در ادامه این آیین ناصر عسکری فرد مدیرکل جدید اداره دامپزشکی خوزستان با تشکر از اعتماد مسئولان کشوری و استانی بیان داشت: در مدیریت جدید تاکید بر قانون مداری و فساد ستیزی، مسئولیت پذیری، خیرخواهی اولویت است و همه مسئولان اداره در استان باید بر مدار قانون رفتار کرده و بی امان با فساد مبارزه کنند.

وی افزود: تحول و روزآمدی و میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی باید در دامپزشکی خوزستان نمود و برجسته باشد و باید با همکاری همه و پرهیز از روزمرگی مسیر خدمت به مردم و توسعه کشور را فراهم سازیم.

به گزارش تسنیم: پس از یازده سال مصطفی کنارکوهی تکریم و ناصر عسکری فرد مدیرکل جدید اداره دامپزشکی خوزستان منصوب شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار