تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۶۵۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش شهرداری اهواز برای جلب رضایت شهروندان کافی نبوده است
 عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: تلاش ها و اقدامات خوبی در این دوره مدیریت انجام شده ولی این اقدام ها برای جلب رضایت شهروندان این کلانشهر کافی نبوده است که رفع این کمبود نیازمند تلاش مضاعف تمام مجموعه شهری است.

  سید محمد جواد رضوی روز دوشنبه در نطق پیش از دستور نود ششمین جلسه رسمی در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، با بیان اینکه ُیکسال و چند ماه از عمر شورای ششم و شهردار می گذرد و موکلان از وعده های قبل و پس از انتخابات از اعضای شورا مطالبه گری می کنند و منتظر محقق شدن شعار "اهواز متفاوت" هستند.
وی با بیان اینکه در این مدت رویکرد شورای شهر صبر و تذکر خصوصی به مدیران بوده است گفت: اکنون گمان می رود که فرصت خدمت رسانی برای مردمی که ولی نعمت ما هستند در آستانه غروب است به همین دلیل ذکر نکاتی به شهردار ضروری است.
رضوی ادامه داد: تدوین برنامه مشخص انتظار از مدیران شهرداری بود که بر اساس آن برنامه مسوولان استانی، اعضای شورای شهر، مدیران زیر مجموعه و شهروندان بدانند بعد از گذشت یک یا ۲ سال قرار است چه اتفاقی در شهر افتد که نه تنها چنین نشد بلکه بودجه ۱۴۰۱ که با صرف ساعت ها بحث کارشناسی به تصویب رسید درعمل کنار گذاشته شد.
وی افزود: مدیران باری به هر جهت، صبح را به شب می گذرانند و حتی طرح های تعریف شده ذیل اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال حق آلایندگی به اهواز که به تصویب شورای شهر رسیده است، جز در موارد معدود به فراموشی سپرده شد.
عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: انتظار این بود که تغییر مدیران باعث کارآمدی، پویایی و بیشتر سازمان شهرداری شود که متاسفانه انتصاب برخی مدیران در برخی موارد نتیجه عکس نیز حاصل شده است.
وی ادامه داد: نیروهای باتجریه و دانش آموخته به حاشیه رانده شده اند، مدیریت مناطق و سازمان های متزلزل، انگیره ها سست و عملکرد مفید به حداقل ممکن رسیده است.
عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: مدیران غیربومی منصوب شده که در مواردی پیشینه قابل قبولی برای شغل مورد تصدی در شهرداری نداشتند در انجام کارها ناتوان و فاقد طرح و اندیشه و تجربه مشخص نشان دادند.
وی گفت: انتظار این بود کارهای روزمره‌ای چون جمع آوری زباله، انباشت نخاله در چهارگوشه شهر، پر کردن چاله های معابر، خرید و فروش احشام در معابر اصلی و ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در یکسال اخیر وضعیت مناسب تری پیدا کند که شوربختانه روز به روز این مسایل در اهواز بدتر می شود.
رضوی ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی که از همان ابتدای کار در خواست موکد اعضای این شورا بوده سرنوشتی نامعلوم و بیمارگونه یافت به گونه ای که سیستم جدید پرداخت حقوق پس از ماه‌ها همچنان برای کارکنان نامفهوم است.
وی گفت: هزینه تراشی‌های ناصواب در حالی که شهرداری به دنبال اخذ وام برای پرداخت حقوق کارکنان است قابل قبول نیست و این اتفاقات که ناشی از مدیرت ضعیف است موجب تضعیف شهرداری می‌شود که همچنان این مشکلات ادامه دارد.
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: امیدواریم این تذکرات موجب اصلاح روند حرکتی شهرداری جهت خدمت رسانی به مردم سرافزار اهواز که مورد توجه خاص رهبر معظم انقلاب هستند موثر واقع شود.


مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
به نظر من شهردار اهواز ، جناب امینی و جناب سیاوش محمودی حامی ایشون به قولی که دادن عمل کردن. اهواز متفاوت. نشده؟ گند تر شده
:
:
:
آخرین اخبار