تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۶۵۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبعات شکست در بازی تیم‌های انتهای جدولی/ اشکش در یک قدمی اخراج از نفت مسجد سلیمان
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل مس کرمان در آستانه برکناری قرار گرفته است.
  تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل مس کرمان شکست خورد.

نفتی‌ها با باخت به شاگردان فرزاد حسین‌خانی برای چهارمین بازی متوالی تحت هدایت ابراهیم اشکش در لیگ برتر مغلوب شدند و در واقع دست آوردشان با این مربی در لیگ تاکنون صفر امتیاز بوده است.

با این تفاسیر اشکش در آستانه اخراج از نفت مسجد سلیمان قرار گرفته است. ظاهرا پیش از دیدار جام حذفی این تیم مقابل ملوان و در شرایطی که  با رضا عنایتی برای سرمربیگری نفت مذاکره شده بود، با نظر فرماندار شهر قرار شد برای دو بازی جام حذفی با ملوان و دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر برابر مس به اشکش فرصت داده شود‌.

هرچند شاگردان این مربی بومی در اولین فرصت توانستند ملوان را با نتیجه سه بر یک شکست بدهند اما به دلیل استفاده از علی کیانی‌فر که فصل گذشته در بازی جام حذفی با پیراهن استقلال خوزستان از زمین اخراج شد، پرونده دیدار نفتی‌ها با شاگردان مازیار زارع به کمیته انضباطی فدراسیون رفت و احتمال صدور رای علیه نفت مسجد سلیمان و سه بر صفر بازنده شدن این تیم بالا است‌.

امروز هم نفت در خانه حریف مستقیم خود برای فرار از قعر جدول شکست خورد و با این وضعیت احتمال صدور حکم اخراج اشکش بسیار افزایش یافته است.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هم استانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
واقعیت اینه بین لیگ یک با لیگ برتر تفاوت بسیار اقای اشکش تجربه لیگ برتری نداشت اونهم تو شرایط بحرانی تیم نفت ایشون بیشتر قصد داشت با تهیج و..به ا صطلاح کارهای روانی تیم به ریل برگردونه و به جای تقویت تیم با بازیکنان حرفه ی که تجربه لیگ برتر داشتن با اوردن چند بازیکن لیگ یکی از تیم قبلی خودش هم باعث تضعیف اس ملاثانی شد هم نتونست به تیم نفت کمک کنه هرچند در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ولی ماندان تیم نفت در لیگ برتر به معجزه نیاز داره!
:
:
:
آخرین اخبار