تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۲۶۵۲۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در گفتگو با مسئول تعاون روستایی شهرستان گتوند مطرح شد:
تامین نهاده های کشاورزی مورد نیاز کشاورزان گتوندی
 
مسئول تعاون روستایی شهرستان گتوند از تامین نهاده های کشاورزی از قبیل بذر و کود جهت فعالیت کشاورزی در فصول مختلف خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان یونس سلطان کاظمی گفت: تعاون روستایی یکی از دغدغه ها و اولویت های کاری خود را تامین نیاز کشاورزان می داند، از این رو نهاده هایی از قبیل بذر و کود از محورهای اصلی فعالیت ما به شمار می رود.
وی ادامه داد: خوشبختانه گتوند یکی از شهرهای مهم کشاورزی در زمینه کشت پائیزه به شمار می رود و کشاورزان همه ساله با آماده سازی اراضی کشاورزی تحت اختیار خود توانسته اند فعالیت مهم و عظیمی در راستای تامین نیاز غذای مردم انجام دهند.
مسئول تعاون روستایی شهرستان گتوند بیان داشت: تعاون روستایی شهرستان گتوند در این مدت و برای کشت های مختلف موفق به توزیع ۲۰۰ تن گندم بذری، ۲ تن بذر کلزا، ۵۰ تن بذر جو و ۱۵ تن ذرت بذری میان کشاورزان شده است.
سلطان کاظمی در پایان گفت: اکنون تعاون روستایی در حال آماده سازی اعم از کالیبراسیون و رطوبت سنجی و ضدعفونی سازی تمام تجهیزات خود در مراکز خرید می باشد، تا انشالله بتوانیم در زمان برداشت و خرید محصولات کشاورزی کمترین زمان انتظار را داشته باشیم.


خرید بیش از ۴ هزار تن محصولات کشاورزی به صورت توافقی در سال جاری

مسئول تعاون روستایی شهرستان گتوند از خرید بیش از ۴ هزار تن محصولات کشاورزی با نگاه به تامین خوراک دام توسط شبکه تعاون روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان یونس سلطان کاظمی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه شبکه تعاون روستایی شهرستان گتوند در راستای تامین خوراک دام ، دامداران مشغول خرید ۴ نهاده دامی به صورت توافقی از کشاورزان بوده است.
وی ادامه داد: در این بین و تا پایان آذرماه بیش از ۳۵۰۰ تن ذرت ، ۳۵۰ تن یونجه، ۲۵۰ تن کاه و ۲۰۰ تن کلش از کشاورزان شده ایم.
مسئول تعاون روستایی شهرستان گتوند بیان داشت: بدون شک اگر مشکلات خشکسالی و کاهش بارندگی ها وجود نداشت می توانستیم در سایر بخش ها و خرید محصولات کشاورزی وارد کار شویم که امیدواریم با بارندگی های مناسبی که تا پایان سال رخ می دهد بتوانیم نیازهای غذایی انسان و دام را با خرید توافقی محصولات کشاورزی تامین نمائیم.
برچسب ها: تعاون روستایی
:
:
:
آخرین اخبار