تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۶۲۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رشد ۱۸ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن زاگرس
مدیر کل راه آهن زاگرس از رشد ۱۸ درصدی جابجایی مسافر در آبان ماه امسال خبر داد.
 حسن زیودار گفت: در آبان ماه پارسال ۲۴ هزار و ۴۰۷ نفر مسافر در راه آهن زاگرس جابجا شده اند که در مدت مشابه امسال این رقم به ۲۹ هزار و ۸۱۳ نفر رسیده است.رشد ۱۸ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن زاگرس

وی با بیان اینکه این رقم بیانگر رشد ۱۸ درصدی جابجایی مسافر در این اداره کل است، افزود: مسافران به وسیله ۴۷۱ رام قطار جابجا شده اند.

زیودار درخصوص میزان جابجایی بار در راه آهن زاگرس می‌گوید: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۵۷۵ تن بار به وسیله ۸۷ واگن بارگیری و حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از رشد ۷۸ درصدی تناژ بارگیری و ۴۷ درصدی واگن بارگیری شده در این اداره کل است.

مدیر کل راه آهن زاگرس ادامه داد: همچنین در آبان ماه امسال این اداره کل تن کیلومتر مبدا- مقصد ۵ میلیون و ۵۶۶ هزار ۵۵۶ تن بوده که در مقایسه سال قبل نشان از رشد ۳۳.۲ برابری دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین این اداره کل در بهره وری لکوموتیو در آبان ماه امسال در مقایسه بازه زمانی سال قبل ۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

زیودار همچنین نفر کیلومتر را در این بازه زمانی را ۵ میلیون و ۶۳۲ هزار نفر کیلومتر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از رشد ۶ درصدی دارد.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار