تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۶۲۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح ۲ دارالقرآن و کلنگ زنی یک سالن چند منظوره در اهواز
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح ۲ دارالقرآن و کلنگ زنی یک سالن در اهواز خبر داد.
 باحضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و مسئولان مربوطه یک دار القرآن پسرانه در محله ۳۰ متری اهواز و یک  دار القرآن دخترانه در زیباشهر اهواز افتتاح و یک سالن چند منظوره نیز کلنگ زنی شد.

مسعود حمیدی نژاد در آیین افتتاح دارالقرآن پسرانه  در ۳۰ متری اهواز گفت: زیباترین و بهترین مکان هر مجموعه آموزش و پرورش باید دارالقرآن‌ها باشند بنابراین با تعیین اعتبار برای ساخت و تجهیز دارالقرآن‌ها، در ناحیه ۲ و ۳ اهواز اتفاقات خوبی رقم خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: با کمک یک خیر در ناحیه یک اهواز نیز  مجموعه دارالقرآنی  ساخته شد که  در همین هفته به بهره برداری می‌رسد.

آقای حمیدی نژاد با بیان اینکه در مجموع با شروع کار مجموعه دارالقرآن‌ها استقبال خوبی رقم خواهد خورد، گفت: اتفاقات اخیری که در جامعه ما رخ داد نشان دهنده فاصله گرفتن  ما از قرآن و مسائل اعتقادی  است که دشمنان با این غفلت توانستند فرزندان ما را در فضای مجازی  فریب دهند.

او ادامه داد: ان شاء الله با رجوع به قرآن و تبعیت از ولایت بتوانیم در مسیر الهی حرکت کنیم و این حوادث زودگذر را با توسل به قرآن پشت  سر بگذاریم.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان  نیز گفت: دارالقرآن‌های نواحی مختلف اهواز با مشارکت و جذب خیرین در حال تکمیل است .

سعیدی پور ادامه داد: مساحت دارالقرآن مرکزی در ناحیه ۴، هزار و ۷۰۰ متر بوده که در حال جذب اعتبار برای تکمیل آن هستیم.

او گفت: بر اساس برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت سعی ما برمنطبق سازی  مسائل عمرانی با برنامه‌های آموزش و پرورش و اداره نوسازی و تجهیز مدارس  است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار