تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۶۲۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع ۶۶ تن مواد غذایی و پروتئینی میان نیازمندان خوزستان
معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از اهدای ۶۶ تن گوشت و بسته معیشتی میان خانواده‌های زیر پوشش استان خبر داد.
 محمدرضا علیپور به اجرای رزمایش همدلی و احسان در قالب پویش "سفره احسان" با همکاری بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم خوزستان اشاره کرد و گفت: این رزمایش با هدف کمک به اقشار و خانواد‌های نیازمند در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار استان اجرا شد.توزیع ۶۶ تن مواد پروتئینی میان نیازمندان خوزستان

وی افزود: در این رزمایش ۴۱ تن مواد پروتئینی با اولویت مناطق محروم دارای سوء تغذیه میان خانوار‌های نیازمند توزیع شده است.

علیپور با بیان اینکه این رزمایش با هدف اجرای طرح ایران همدل برگزار شد، ادامه داد: در هفته قبل نیز با کمک بنیاد احسان ۱۵ تن گوشت و بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف خوزستان اهدا کردیم.

معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان به همکاری نیرو‌های جهادی و داوطلب در تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان اشاره و اضافه کرد: بخشی از افرادی که در این رزمایش کمک می‌کنند فعالان مراکز نیکوکاری و نیرو‌های بسیجی، جهادی و مردمی هستند.

به گفته این مقام مسئول؛ توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر و همچنین دارو و خدمات درمانی از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی با هدف کمک به خانوار‌های نیازمند است.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار