تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۶۲۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت برنامه‌ریزی محتوایی برای خانه‌های بازی و فرآموز شهر اهواز
 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزش و امور جوانان شورای اسلامی شهر اهواز گفت: محتوای موجود در خانه‌های بازی و فرآموز باید به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شود که بیشترین تاثیر فرهنگی و اجتماعی را بر کودکان و فرزندان‌مان داشته باشد.

محمد حسین ملایی زمانی با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص دو موضوع اصلی مطرح شده در این جلسه کمیسیون اظهار کرد:روش اجرایی واگذاری خانه‌های بازی و فرآموز و روش اداره سراهای محله دو مبحث بودند که در این جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفتند.

 وی افزود: خانه‌های بازی و فرآموز باید به نحوی اداره شوند که تاثیر غنی فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و رفتاری بر استفاده‌کنندگان از آن یعنی کودکان داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز به وجود پتانسیل یادگیری کودکان در این فضاهای بازی اشاره کرد و گفت: این پتانسیل‌ها نباید به واسطه بی برنامگی و یا محتواهای نادرست، تلف شده و یا در مسیرهای اشتباهی استفاده شود.

وی عنوان کرد: بازی‌های طراحی شده در این خانه‌های بازی باید به گونه‌ای باشد که کمترین خطر و بیشترین فایده اجتماعی و فرهنگی را برای فرزندان‌مان در شهر اهواز داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار