تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۶۲۰۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفت قاچاقچی مسلح در خرمشهر دستگیر شدند
 فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف سه قبضه سلاح جنگی کلانشینکف توسط مرزبانان خرمشهر و دستگیری هفت متهم در این رابطه خبر داد.

  سردار لطفعلی پاکباز روز دوشنبه بیان کرد: ماموران هنگ مرزی خرمشهر در نتیجه اقدامات اطلاعاتی گسترده از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محوله سلاح و مهمات از طریق مرزهای خوزستان آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در نتیجه تلاش ۴۸ ساعته مرزبانان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان خرمشهر و سربازان گمنام امام زمان(عج) و پس از اجرای گشت و کمین‌ نامحسوس و پایش دقیق منطقه در مرز و پس از ورود قاچاقچیان به خانه‌ای در روستای مرزی، آنها شناسایی و با هماهنگی و مجوز مقام قضایی، پس از ورود به این منزل، سه نفر ایرانی و چهار نفر تبعه عراقی دستگیر شدند.
سردار پاکباز بیان کرد: در این عملیات پیچیده در بازرسی از محل اختفا قاچاقچیان تعداد سه قبضه سلاح جنگی کلانشینکف به همراه ۲ تیغه خشاب و ۵۵۰ عدد فشنگ جنگی کلانشینکف و ۱۵۰ عدد فشنگ جنگی کلت کشف شد.
وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان همراه کشفیات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت:قاچاقچیان، سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز به لطف همبستگی مرزبانان و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان و مرزنشینان، مرزهای آبی و خاکی خوزستان بیش از همیشه برای متخلفان ناامن شده و اجازه هیچ گونه اعمال سودجویانه در مرز را نخواهیم داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار